לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשב בהפרעה

שיתוף מתוך חיי הפרטיים והמקצועיים על האתגר שבהתמודדות עם הפרעת קשב וריכוז


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2012

סליחה ומחילה/ שמר ארזי


זה הזמן לסליחה ומחילה 
אקצר את התהליך: אני סולח מוחל ...אך לא שוכח :-)
אני מוחל לכולם על הכל 
למורה שלא ידעה על קיומי
לנערה שהתביישה לצאת איתי 
לאבא ואמא שלפעמים התביישו בי 
לחברי שלעיתים נשבר להם ממני 
למפקד בצבא, למקום העבודה, למנהל הבנק ולכל מי שנשכח 
סלחתי ... מחלתי ...ויתרתי . 
השנה אני בעיקר עסוק בלסלוח ולמחול לעצמי 
על כל מה שרציתי ולא עשיתי
על מה שאמרתי ולא באמת התכוונתי
שעל גופי לא שמרתי ובו פגעתי 
על ששפטתי ואת ה-יש לא ראיתי 
על כל זאת ועוד לעצמי אני סולח, כבר מתחיל לשכוח ולמצוא מנוח. 
ומתפלל להשכיל ואת השגיאות לא להכפיל 
ללמוד את עצמי לאהוב ולקבל 
ואז גם אתכם אוכל לחבק קרוב ללב



                                                                                       www.mindri.co.il | [email protected] | 0584450000 
נכתב על ידי שמר ארזי , 23/9/2012 12:48   בקטגוריות ADHD, Mindri, אימון קוגניטיבי, בעיות בזיכרון, הפרעת קשב וריכוז, הורים, זיכרון, חינוך, ילדים, לקויות למידה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שמר ארזי

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמר ארזי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמר ארזי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)