לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשב בהפרעה

שיתוף מתוך חיי הפרטיים והמקצועיים על האתגר שבהתמודדות עם הפרעת קשב וריכוז


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2012

הורי רק רציתי שתדעו.. / שמר ארזי


אבא ואימא יקרים רציתי שתדעו מה אני מרגיש ומה עובר עלי

 אתחיל ואודה שאני מבין אתכם. איני מקל עליכם את החיים 
אני עושה דברים מוזרים ולא מקובלים
גורם לכם לדאגה ופעמים לבושה
אתם כל הזמן דואגים ומודאגים
מכל טלפון מהמורה מתרגשים
לא מפסיקים לעשות בשבילי ובעבורי וגם במקומי 
אימא ואבא על כל זה ויותר אני מודה לכם!!

אבל....

 אימא ואבא יקרים, אותי אתם לרגעים מטריפים 
חוזרים שוב ושוב על אותן שאלות ואותם איומים
לא מרפים וממני אתם מצפים להסברים מתוחכמים
כל פעם מחדש אתם מכנסים מפגש חירום
שוב אותן בקשות, במילים אחרות 
הורים יקרים סליחה אך אתם אותי מעייפים

אימא ואבא אהובים
להזכירם (וכפי שאתם חוזרים וטוענים) איני כסיל ולא איוול 
לכן פשוט תחליטו לוותר, אין צורך לחזור ולשאול
מדוע ולמה? ומה יהיה? ואם ...אז? 
פשוט מיותר ומתיש ולא עוזר לאיש
תזכרו שאיני עושה זאת בכוונת תחילה, איני מתעורר עם השאיפה
לגרום לכם לאכזבה וחימה.   

אמא ואבא, תפסתם אותי ברגע של חולשה
אז אגלה לכם סוד..איני עשוי מחמאה 
גם כשאני בוכה ומיילל ואת ליבכם שובר 
זה החלק בי שלא מוכן לוותר 
אז אל תתרגשו ולי אל תוותרו 

הורי האהובים, בקשה אחרונה לי אליכם
אל תדאגו כל כך
אהיה בסדר כך או כך
תמשיכו להאמין בי 
להיות שם בעבורי
והאמינו בי.




                                                          www.mindri.co.il | [email protected] | 0584450000 

נכתב על ידי שמר ארזי , 4/10/2012 20:01   בקטגוריות Mindri, ADHD, אימון קוגניטיבי, בעיות בזיכרון, הפרעת קשב וריכוז, הורים, זיכרון, חינוך, ילדים, לקויות למידה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שמר ארזי

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמר ארזי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמר ארזי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)