לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Being Me


בלוג אישי שיספר על החיים שלי. אני ביישנית, אז לא הרבה מכירים אותי ממש טוב, אבל אם רק מנסים, אפשר לראות את הצד הכיפי שבי, הצד הלא רציני שאוהב לצחוק. ולא, אני יודעת מה אתם חושבים, זה לא פיצול אישיות ;)

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: The Shy Girl 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2012

עדכון קטן + תשובות לשאלון השבועי








וואו. הרבה זמן לא כתבתי כאן.

אני מניחה שזה בגלל שאני כותבת יומן.

ביומן אין סיכוי שמישהו יזהה אותי, ושם אפשר להגיד שמות ודברים שכאן לא הייתי כותבת כי היו מזהים אותי.

שם אני כותבת את כל הדברים הכי פרטיים, ואת הכינויים שקוראים לי בהם, ואת ה-כ-ל.

- - - - -

טוב אז אין לי הרבה מה לומר,

לא הרבה התחדש.

חוץ מזה שלחברה שלי יש חבר חדש, וכשאני איתה והוא בא, פתאום זה שניהם ואני, ולא כולנו ביחד.

זה ממש מעצבן.


ועכשיו, דבר שאני לא נוטה לעשות- שאלון.

אני יודעת שאני לא מילאתי בבולג הזה אף לא שאלון אחד,

אבל החלטתי לחרוג ממנהגי ולענות על זה,

כי אלה דברים שדי מפריעים לי ביומיום.

אני תוהה מה יהיה בעתיד,

אם אני אמשיך להיות כמו עכשיו, בלי מערכת יחסים, ביישנית וחננה

או שככל שאני אתבגר יתחילו לשים לב לדברים חשובים יותר מיופי או דברים חומריים כאלה.

אולי יתיחסו להשכלה-יראו שיש לי קריירה וכסף, וינסו להכיר אותי

אולי ישימו לב אליי בדרך אחרת, נגיד, ינסו להכיר אותי ולא יפסלו מראש.

אבל מה שהכי חשוב לי בעתיד שלי, זה גם כסף וקריירה, אבל בעיקר להתחתן וללדת ילדים.

זה הדבר הכי חשוב שיש,

ואני מפחדת למצוא את עצמי רווקה זקנה בלי ילדים, שנשארה לבד.

אם הייתה לך את האופציה לדבר עם עצמך בעתיד - באיזה גיל או שלב בחיים היית רוצה לפגוש את עצמך?

בערך בגיל 25, שואלת את עצמי העתידית מה התחרטתי עליו ומה לא לעשות - בבית ספר בצבא בלימודים ועוד ועוד... אני נוטה להתחרט על דברים ^.^


איזו תכונה היית רוצה לשמור בעצמך?


שאני מתחשבת באחרים


מאיזה מנהג היית שמחה לגלות שנפטרת?


דחיית דברים לרגע האחרון


מי האנשים שהיית רוצה לשמור בחייך?


החברות שלי, והחביבים מהתנועת נוער שלי, *רק החביבים*.


את מי היית מנפה מהעתיד שלך?


את רוב הכתה והשכבה שלי. וגם אלה ששמעו עליי ואני לא יודעת מי הם.


איפה את מדמיינת שאת גרה בעתיד? לומדת? עובדת?


גרה בתל אביב או מקום אחר באזור המרכז. עובדת במשהו שמרוויחים בו הרבה אחרי תואר ראשון.


באיזה אירוע בעל חשיבות עולמית היית רוצה לגלות שלקחת חלק?


הופעה של One Direction. זה בהחלט חשיבות עולמית.


מה את מנחשת שהתחדש בעתיד שלך? מה אנשים לובשים ואוכלים? איך הם מתקשרים או נוסעים ממקום למקום?


לדעתי רוב הדברים נשארו בערך אותו דבר, בטח רק בטלפונים יהיה איזה חידוש...


אם יכולת לבקש מעצמך העתידית בקשה, מה היית מבקשת?


תתחתני.


עד הפעם הבאה,

נכתב על ידי , 3/12/2012 18:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,281

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTHE SHY GIRL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על THE SHY GIRL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)