לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  britney

מין: נקבה

Skype:  123 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

ימים קשים...


בזמן האחרון אני על הפנים ומפשלת בכל הזדמנות. אני מתחילה את היום כמו שצריך, מקפידה לשתות הרבה מים ולאכול בעיקר ירקות ואז לקראת השעה 17:00 אני מתחילה לחפש משהו מתוק בהיסטריה, ואז כבר לא מספיק לי פרי או משהו, ואני מתחילה לרדת על כל דבר שאני מוצאת בסביבה. הבעיה היא שאני עושה במשרד תורנויות בערב ואני נשארת לבד בלי שום דבר חוץ מהמחשב שיעסיק אותי. מה גם שיש פה כמויות של אוכל זמין. אני משתדלת לאכול רק מהירקות, אבל גם זה לא תמיד מספיק לי.

בנוסף לזה, בגלל כמויות של סידורים לאחרונה, גם לא יצא לי להתעמל יותר מפעמיים בשבוע. הקיצר אני חייבת לחזור לעצמי ולחזור לשלוט במה נכנס לי לפה. אני מנסה להזכיר לעצמי שהגוף שלי הוא לא פח זבל שצריך לטחון כל מה שבסביבה.

השבוע גם נאלצתי למסור את הארנבת שלי. אני כבר כמעט לא בבית, והארנבת שלי פשוט היתה יושבת ומשתעממת בכלוב שלה כל היום. נשבר לי הלב, אבל אני מקווה שהבית שמצאתי לה יהיה יותר טוב בשבילה, והיא תהיה מאושרת יותר.

בתקווה ששבוע הבא יהיה טוב יותר...



נכתב על ידי britney , 10/5/2012 17:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbritney אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על britney ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)