לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pure Spirits



כינוי:  Rosey

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

הרמוניה


יצא לי לחשוב על אהבה בזמן האחרון, בעיקר כי אני מרגישה בודדה

נורא חסר לי הביחד הזה, הרגש, החום.. והתחלתי לתהות לעצמי למה זה כ"כ קשה למצוא מישהו?

ופתאום זה הכה בי.

 

אהבה היא לא רשימת מכולת של תכונות אופי, אהבה זה לא מספר השטרות שיש בארנק, זה לא האוטו שהוא נוהג בו או העבודה שבה הוא עובד.

אהבה זה לא האנשים שהוא מסתובב איתם, זה לא מה הוא לומד בבית הספר, זה לא שם המשפחה שלו, הדת, המראה..

 

אהבה זה הרמוניה, והרמוניה קשה למצוא.

קשה למצוא מישהו שתכונות האופי שלו יתאזנו בצורה כלשהי עם שלך, שההרמוניה בין העולם הפנימי והמראה החיצוני שלו תהיה זו שאתה צריך בדיוק.

כבר יצאתי עם בחורים שהיו במאה אחוז מותאמים לרשימה של תכונות אופי מושלמות, והיה חסר בהם הפקטור הזה של המשיכה

והיה ההפך, משיכה ומראה חיצוני כמו שצריך, אבל לא מאוזן ביחס למה שיש להם להציע מבחינה אינטלקטואלית. לפחות לא עבורי..

 

האקס היה כזה, הרמוני. הוא היה יפה בדיוק במידה הנכונה וחכם בדיוק במידה הנכונה. הוא היה מעניין ומצחיק ורגיש מספיק כדי שאני אוכל לדבר איתו שעות, והיה נראה טוב מספיק כדי שאני אוכל להימשך אליו בצורה יוצאת דופן.

הוא היה ההרמוניה שלי לאהבה ראשונה ופרועה, ומאז לא הצלחתי למצוא עוד אחד כזה.

 

אז איפה מוצאים? נאמר לי שגם אני בן אדם הרמוני למדי, אבל יש כ"כ רבים שהם לא...

ואלו שכן, לדעת כל הסובבים אותי לא יתאימו לי בשום צורה ורק יפגעו בי. להלן האקס, שהחלטתי ללכת נגד כולם והתברר שכולם צודקים.

מה עושים?

נכתב על ידי Rosey , 30/5/2013 00:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/5/2014 08:54
 



מה אני צריכה


בזמן האחרון שיחת היום בקרב חברים שלי היא הנושא "בואו נמצא לרוז מישהו."

"רוז צריכה מישהו."

"רוז צריכה סקס."

"רוז, כמה זמן כבר לא קיבלת?"

 

בהתחלה זרמתי והכל, היה לי מצחיק, באמת שלא קיבלתי מלא זמן. באמת שלא היה לי כלום מלא זמן, גם מבחינה רומנטית, גם מבחינה מינית, ומשהו טוב מבחינה רומנטית או מינית לא היה כבר בקרב שנה.

וצודקים אולי, באמת עבר המון זמן, באמת אני רוצה... אבל כמה אפשר לדחוף לי לפרצוף? "את צריכה לקבל."

 

ואני מצטערת, אבל אני לא כזאת... סקס חסר משמעות זה לא בשבילי, סקס חסר רגשות מבחינתי משתווה ללאכול כשאתה לא רעב.

יכול להיות אפילו טעים, אבל לא באמת מספק.

ניסיתי את זה, שכבתי עם כמה בלי להרגיש כלום, אלא רק מיצרים, מדחף, מחרמנות...

ואני זוכרת שיצאתי בהרגשה של ריקנות ואכזבה, כי אולי זה מילא לי כמה חורים באופן פיזי, אבל זה לא מילא אותי מבחינה רגשית.

זה חסר טעם, זה תפל. ואני יכולה להינות מסקס כסקס בלבד, אבל זה לא מה שאני מחפשת כרגע.

הייתה תקופה שכן, שנבעה מאכזבות מיחסים והרצון להיות לבד, אבל זה עבר.

וכרגע אין דבר שאני רוצה יותר מהפרפרים בבטן, מהרגשות שממלאים, מאהבה..

 

וגם סקס, כמה שלא חסר לי, כמה שאני לא צוחקת ש"לא היה לי כ"כ הרבה זמן שבטח שכחתי מה עושים." או "בטח קרום הבתולין שלי כבר עשה רה-נטורציה וצמח מחדש", אני לא רוצה את אותו מפגש בלי תוכן שנועד רק לספק חשקים.

אני רוצה סקס לוהט ומרגש, כששני גופים הופכים לאחד. סקס כשכל אחד מעריץ את הגוף של השני, אוהב אותו, מעריך אותו... סקס שממלא אותך ברגש ובתחושת סיפוק גם אם הוא לא נגמר באורגזמה.

אני רוצה סקס שלפניו מלטפים, במהלכו נלחשות מילות אהבה ולאחריו נשארים חבוקים ערומים במיטה, מקשיבים לפעימות הלב.

אני לא רוצה סתם, לשכב ולהתלבש ללכת.. אני רוצה פרפרים בבטן ושיביטו עליי בצורה שבה מביטים במשהו יקר, ולא בגוש בשר של "מה הייתי עושה לה!"

 

אולי אני נאיבית, אולי אני ילדותית. אולי לא התבגרתי עדיין ואולי אני סתם מבקשת הרבה. אבל אני יודעת שלהצטרף לטרנד הזה של להזדיין-לשכוח  אני לא יכולה.

זה פשוט לא אני. ואני מסרבת לא להיות נאמנה לעצמי.

 

אף סקס שלא נבע מרגשות לא נחקק לי בזיכרון. זוכרת איך הרגשתי, אם אהבתי או לא, ובזה זה נגמר.

עם המיתולוגי, לעומת זאת, האהבה הראשונה והיחידה שלי, אני זוכרת הכל..

כל ליטוף, כל תנועה, כל מבט וכל מילה שנלחשה לי באוזן במהלכו.

 

אז סליחה.. אולי "אני צריכה זין" באמת

אבל קודם כל אני צריכה רוך, חום ורגש... וכל השאר אחר כך.

 

נכתב על ידי Rosey , 13/5/2013 00:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של D'Angelo‎ ב-13/5/2013 09:58
 





4,038
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRosey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rosey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)