לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its all about fashion


in order to be irreplaceable one must always be" different" -coco chanel-


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2012

סטיילינג לצילומים עם דוגמנית הורסת!


בעיקבות הפוסט הקודם שלי, של עבודת הסטיילנג הראשונה שלי, קיבלתי כמה פניות מצלמים שאעשה גם להם סטיילינג!

אז אתמול, שוב ארזתי מזוודה מלאה בבגדים, ויצאתי לצילומים!(:

מקווה שתהנו!

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Photography : Tom Bickels 
Hair & Make up : Lilach Bloom 
Styling : Lior Shalev 
Model : Ella Aylon for MC2
A. photographer : Yossi Shaish

 


אשמח אם תגיבו!

שבוע מושלם וחג שמח,

ליאור

מוזמנים להוסיף אותי בפייסבוק lior shalev

או באינסטגרם- lior__shalev (שני קווים תחתונים)

 

 

נכתב על ידי , 15/9/2012 16:54  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אומנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור שלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור שלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)