לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its all about fashion


in order to be irreplaceable one must always be" different" -coco chanel-


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2013

black&white outfit


העידכון האחרונה שלי היה לפני יותר מחודשיים, אז אני מניחה שהתגעגעתם..

האמת שהתקופה האחרונה שלי הייתה ממש עמוסה.. סיימתי י"ב, מה שאומר שהיה לי בגרויות וטקסים ובנוסף המשכתי לעשות סטיילינג וללכת להשקות וכו'

אני החלטתי לכתוב היום פוסט לבוש חמוד על אחד האאוטפיטים שלבשתי בימים האחרונים!

לאב יה!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כובע- H&M

חולצה- ליד שוק הכרמל יש חנות שמדפיסים כל מיני הדפסים על T-SHIRT, אז משם

מכנסיים- פומרנץ' (דיזינגוף)

נעליים- חנות עודפים בקינג ג'ורג'.. לא יודעת את השם

תיק- היה כחלק מתחפושת 

שרשרת+ טבעות- EBAY


אני מקווה שיצא לי לעדכן יותר בזמן הקרוב..

חולה עליכם אוחצ'ות.

 

https://www.facebook.com/liorshalevfashion


 

נכתב על ידי , 23/7/2013 17:19   בקטגוריות אופטימי, אינטרנט, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אומנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור שלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור שלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)