לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its all about fashion


in order to be irreplaceable one must always be" different" -coco chanel-


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2013

תצוגת סתיו חורף 2013-2014 של קסטרו



אמש התרחשה תצוגת סתיו חורף 2013-2014 של קסטרו.  קולולולו
כמו כל תצוגות קסטרו, האיוונט עצמו היה מהמם על. האירוע התרחש בגני התערוכה וכלל עיתונאים, סלבס הופעה והפתעות. ועוד כל מיני כיף.
ברקע התצוגה הופיעו להקת העל מטרופולין במספר שירים שהתאימו לאווירת התצוגה.

מהתצוגה לא היה ניתן להתעלם מהעבודה שבחורף הקרוב ניראה הרבה מנומר, משבצות וג'ינסים.
אם תשאלו אותי, אני לא עפתי על הדגמים המנומרים והמשובצים (מלבד אווברול אחד מנומר היסטרי) אבל בניגוד לאלה, קסטרו הוציאו ליין של חצאיות בבדים הנכונים ובאורך הנכון שאותם אני מתכוונת מהר לרכוש לארוני. הכי איט.

"עולם האופנה מאתגר וסוער, ואנו גאים ליצור בו כאן, בישראל. מכאן נובעת היצירה שלנושמחת החייםוהאמונה האופטימית שהאהבהעם מקצוענות ללא גבולות, כמו תמידמנצחת"  (אתי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו) 

 
 
הפריט האהוב עלי בתצוגה- חצאית פייטים זהובה שמחמיאה כמעט לכל אישה

ויש אותה גם בכחול! יוהווו!



קולקציית חורף 2013-14 של קסטרו (צילום: נמרוד סונדרס)

 אני מרימה בתצוגה...

חולה עליכם. תזכרו להנות.

 
נכתב על ידי , 13/8/2013 15:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אומנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור שלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור שלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)