לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its all about fashion


in order to be irreplaceable one must always be" different" -coco chanel-


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ברוך הבא חורף! פוסט לבוש!!!



היום קמתי מוקדם בבוקר לצלילי הרעמים שניגנו בעוצמה מוגזמת מחוץ לחלון החדר שלי..

האמת היא שחשבתי שיש איזו מסיבה מטורפת בחוץ, אבל אז ניזכרתי שאני לא חיה בלה לה לנד. וזה סתם חורף קר

לקח לי כמה דקות של בהייה בחלון עד שקלטתי שהחורף באמת הגיע, אבל אז התעשתתי , והחלטתי לקבל את החורף בברכה, ולפרגן לו בפוסט לוהט בבלוג!

אז לקחתי מצלמה ויצאתי לרחוב, וזו התוצאה!

 

 

 

 

 

 

 

 

מה לבשתי:

חולצה- וינאג' מקסטרו

סריג- H&m

ג'ינס- וינטג' של ליוויס (משוק הכרמל)

נעליים- זארה

שרשרת- של אמא

מגני זעה- H&m


מקווה שהצלחתי לגרום לכם קצת להתחמם!

אוהבת,

ליאור


מוזמנים לפרגן לי בעמוד- http://www.facebook.com/liorshalevfashion

נכתב על ידי , 23/11/2012 14:43   בקטגוריות אופטימי, אינטרנט, בית ספר, ביקורת, אקטואליה, סיפרותי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבודת סטיילינג ראשונה שלי(:


הייושששש, מה נישמע?(:  טוב החלטתי לפתוח את החודש עם פוסט חדש ומגניב על חלל!

לאחרונה התחלתי ממש להתעניין בסטיילינג ובעקבות תמונות שלי מהפייסבוק קיבלתי כמה הצעות לעשות סטיילינג!

אז אני מפרסמת לכם את העבודה הראשונה שעשיתי ואני ממש אשמח אם תגיבו את דעתכם הכנה על הסטיילינג! זה יעזור לי לדעת במה אני צריכה להשתפר, ומה אני כבר עושה טוב(:

אז בלי חפירות מיותרות... התמונות(:

 

 

 

 

 

 

 

אני ממש מקווה שאהבתם את העבודה שלי! ואני אשמח בטירוף עם תגיבו!


קרדיטים מההפקה:

photographer- tal abodi

make up- rotem lupo

model- sapir ben rubi

styling- lior shalev


אוהבת המון ושבוע טוב(:

ליאור

 

נכתב על ידי , 1/9/2012 20:12   בקטגוריות אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקורת על תצוגת חורף 2012-13 קסטרו


הבוקר התקיימה תצוגת האופנה של קסטרו לחורף 2012-13, אני אישית נהנתי בטירוף לראות את התצוגה אבל אני לא יכולה לחסוך את הביקורת...

אני פשוט אסכם את התצוגה בהמלצה שלי למעצבי קסטרו- תתעוררו! בבקשה תתחילו להכתיב אופנה!!!

אני שונאת את הקטע הזה שקסטרו לא מכתיבים משהו חדש.. הרי יש להם אלפי לקוחות נאמנים, אז למה הם לא משתדרגים קצת ומנסים משהו יותר נועז.. נימאס לי שהם כל הזמן הולכים על בטוח.. אני בטוחה שאם הם יקחו קצת סיכונים יהיה להם יותר לקוחות פאשניסטים ויהיה להם סיכוי להפוך ללהיט עולמי!

כבר ברגע שנכנסתי לאולם התצוגה בלטה לי התפאורה של המסלול. שלא עפתי עליה בכלל... בד אדום כבד וריצפה שמזכירה דמקה בצבעי שחור ולבן, הכי מיינסטרים. בידיוק כמו הקולקצייה שלהם... אני בטוחה שהיה אפשר קצת יותר יצירתיות. לפחות בתפאורה.


 

 

הבגדים בקולקציה ניסו לענות על כל הטרנדים האפשריים- חליפות, ניטים, הדפסים, המזרח הרחוק ועוד.. מה שגרם לי בתור צופה להתבלבל.. ולא יכלתי להגדיר את הסגנון של הקולקציה הזו.

 

 

 

 

 

 

בראשית התצוגה היו בגדי הקז'ואל.. שזה לא הסגנון המועדף עלי.. אבל עדיין היו מעט בגדים שהייתי מאמצת. 

אני אישית מאוד אוהבת ציבעוניות, ולהפתעתי, קולקציית הקז'ואל הייתה ציבעונית למדיי ביחס לקולקציות חורף אחרות. הקולקצייה נעה בגווני בורדו, ירוק, כחול והרבה גווני זהב,  היו גם שמלות עם הדפסים פירחוניים- דבר שאני לא הייתי מאמצת לקולקציית חורף-  נו שויין , בכל זאת חורף.

אני חייבת להיתייחס לג'ינס! כמות הג'ינס שראיתי בקולקציה הזו פשוט היסטרית! ואני, שלא ממש חובבת מושבעת של ג'ינסים דיי התאכזבתי.

היו ג'קטים, חצאיות, שמלות, אוברולים וחולצות והכל מג'ינס. אז אולי הייתי מאמצת פריט אחד של ג'קט קצר עם ניטים. אבל עם החצאיות והשמלות אני לא ממש ממליצה לכן לצאת מהבית...

 

החלק השני של התצוגה הוא בגדי הערב, שאלו הבגדים האהובים עלי, ואני חייבת להודות, שאפו לקסטרו!

המשחק שלהם בצבע השחור שבא ליידי ביטוי בגזרות מחמיאות ובדים מיוחדים שיחק אותה בענק!

היו כמה שמלות מעור מרשימות בטירוף, אחת מהן מקושטת בניטים כסופים לאורך כל השמלה- אני אישים מתחייבת לקנות אותה (הורסת!)

קסטרו הפתיעו אותי גם עם שמלות הקטיפה שלהם, בצבעי שחור ובורדו אשר אובזרו בחגורת מותן עבה בצבע דומה לזה של השמלה. 

הלוק האהוב עלי בתצוגה הוא ללא ספק טוטל לוק שחור שמורכב ממכנסי עור הורסים ומין קימונו שחור גדול- לוק היסטרי!!

 

 

 

 

 

עוד שמלה שאהבתי זו השמלה שבה גל גדות ההורסת סיימה את התצוגה, שמלת מקסי שחורה מעור שגורמת לכולם להסתכל. 

 

 

 

 


אם לדרג את קולקציית בגדי הקז'ואל של התצוגה מ1עד 10 אז לדעתי מגיע להם 5. אבל לקולקציית בגדי הערב הייתי נותנת 8.


אני מרגישה שחובתי לציין לטובה את הסטיילינג, היה ניראה שעל כל אאוטפיט שצעד על המסלול הושקעה המון מחשבה שבהחלט משתלמת!


לסיום, אוסיף תמונה שלי על השטיח האדום(:

 

 

 

אוהבתתתת(:

 

 

 

נכתב על ידי , 19/8/2012 15:56   בקטגוריות ביקורת, עבודה, סיפרותי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אומנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור שלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור שלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)