לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


That's the danger in starting a fire You'll never know how many bridges you'll burn

Avatarכינוי:  TheGirlWhoSoldTheWorld

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2013


יום אחד אתה על גג העולם,יום אחרי זה בא לך לקפוץ ממנו. 

 

נמאס כבר, נמאס מהתקופה הזאת. 

איבדתי את האנשים היחידים שהחזיקו אותי כשהיה לי קשה, 

התרחקתי מכולם. 

כל מי שהיה קרוב אליי, נהיה זר פתאום.

כל מי שחשבתי שתמיד יהיה פה ליידי, הוכיח לי שהוא אף פעם לא יהיה שם.

כי לבסוף כל מה שנשאר זה רק זכרונות, רק "איך הכל היה אמור להראות".

אבל בסופו של דבר אין לי כלום.

אם תהיה נחמד מדי, אף אחד לא יעריך.

אם תהיה רשע, אתה תאבד את כל מי שהעריך אותך.

הכל היה אמור להראות אחרת,

הכל היה אמור להיות טוב יותר, יפה יותר.

אבל כנראה אני אמשיך לצייר לי עולם טוב יותר, אמשיך לחלום... כי שם הכל יותר פשוט.

נכתב על ידי TheGirlWhoSoldTheWorld , 21/5/2013 19:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheGirlWhoSoldTheWorld אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheGirlWhoSoldTheWorld ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)