לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים בהמשכים


Following revenge

Avatarכינוי:  karin-סיפורים בהמשכים

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

הודעה חשובה!!!


אוקיי, אני יודעת שמה שאני יכתוב עכשיו יהיה ממש מצבן,

אני יודעת שאתם גם כועסים עליי שלו כתבתי כבר כמה חודשים.

אבל באמת שהסיפור לא מיסתדר לי ואני מוצאת את עצמי

קוראת אותו הרבה פעמים מהתחלה ועד הסוף ויש הרבה חלקים שאני לא מרוצה מהם

אז ..... הינה מה שאני הולכת לעשות: 

אני ימחוק את הפרקים שהעלתי ישנה אותם יוסיף מידע וקצת אבל ממש קצת ישנה את העלילה.

ובעזרת השם יעלה לכם פרקים  בקצב יותר מהיר


מקווה שלא תיכעסו הרבה, אני נורא מצטערת אבל יש מידע בסיפור שלא נישמע נכון ואפילו הזוי


אוהבת :)) 

נכתב על ידי karin-סיפורים בהמשכים , 27/1/2013 21:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,953
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkarin-סיפורים בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על karin-סיפורים בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)