לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Pink Side of The Moon

כתיבה ודעה.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2012

דברים שעושים לי טוב


שלום שלום!

התכוונתי (כבר הרבה זמן אני מתכוונת, רושמת ומוחקת) לכתוב על היפה והחנון ועל המחשבות העגומות שהנושא מעלה בי, אבל מכיוון שאני דוגלת בתפיסת החיים של "מה שבא בטוב- בא, ומה שלא בא בטוב- לא בא" אני אכתוב היום על הנושא החם (שנראה לי כבר היה חם בעבר הלא כל כך רחוק).

מממ... מה עושה לי טוב?

שמלות.

לאכול בחוץ במסעדה ולהרגיש אלגנטית כשאני עושה את זה.

לכתוב קטע יפה וזורם כל כך שאני לא יכולה להבין איך בכלל הצלחתי לעשות את זה.

לצייר ציור מוצלח כל כך (על מי אני עובדת? חלק מוצלח בציור. בחיים לא יצא לי שכל הציור היה לשביעות רצוני) שאני לא מצליחה להבין איך הנגיעות של העיפרון על הדף יצרו את התוצאה המדהימה הזו.

שוקולד ושלל המטעמים שאפשר להכין ממנו.

לשכב על יד הים.

לקרוא ספר שמזעזע/ מחדיר בי השראה/ גורם לי לסגוד לכותב ולרצות להתחיל לקרוא הכל מההתחלה.

ימים שאין לי לחץ של זמן לעשות שום דבר.

הרגעים האלה שכל דבר מצחיק אותנו ואנחנו לא מבינים למה.

לטייל בעיר בחו"ל ולחייך למוכרים בחנות השכונתית כאילו אני תושבת.

לדבר על נושא מעניין עם מישהו שכיף להתווכח איתו.

לראות סרט שעושה צמרמורות.

לפגוש מישהו שעושה פרפרים בבטן. 

לרצות משהו הרבה זמן ואז לקבל אותו בהפתעה.

כשאנשים מעריכים אותי על דברים שעשיתי.

לשתות יין עם גבינות טובות.

לטייל במקומות שיש בהם הרבה אנשים.

להתרגש לקראת משהו ולא להתאכזב ממנו.

לקבל שיחות מאנשים שאני אוהבת ביומולדת שלי.

לקבל שיחות מאנשים שאני אוהבת כשאני לא מצפה לזה (חוץ מבאמצע הלילה, כן?)

ללכת למוזיאון.

ללכת לגן חיות.

לקנות בגדים.

להרגיש נאהבת.

 

ובטח יש עוד, אבל אני מניחה שגם ככה אף אחד לא שרד עד לכאן.. =)

אגב, למצוא פתאום דברים שעושים טוב זה הרבה יותר קשה ממה שזה נשמע, אבל ברגע שמתחילים... מבינים שרוב הדברים עושים טוב.. באיזשהו אופן =)

 

נצלו את ליל הקיץ הזה לטובה, טייסי חלל אמיצים!

נכתב על ידי , 31/5/2012 19:26  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם טוב, מחייך אתכם, גורם אושר
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Pink Side of The Moon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Pink Side of The Moon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)