לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Meow


no one can understand what's going on with me, even me

Avatarכינוי:  Black_Moon!

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

די לעשות את זה לבעלי חיים!!


*שוב* (כי פעם כבר ניסיתי) ניסיתי להציל גורי חתולים שננטשו.


שוב הם מתו.


לפניהם היו עוד כמה שמתו, ולפניהם עוד כמה.


הם לא יכולים לשרוד בלי האימאות שלהם.


אני מבינה שזה לא שמתו אנשים שחשובים לי או משו...


אבל מנקודת המבט שלי זה שונה לגמריי....


אני מעדיפה בעלי חיים על אנשים, ובגלל זה הם ממש חשובים לי...


ככה שכשכל החיות שהזכרתי שמתו מתו *עלי* ו*לא יכולתי לעזור* והייתי צריכה לראות


את הסבל שלהן זה היה ממש זוועה.


לא שאני מרחמת על עצמי, אם כבר אז אני מרחמת על החיות-כי הם כולם היו צעירים ולא קיבלו את כל


מה שהגיע להן...


ובכללי אני מתחילה ממש לשנוא אנשים שבגללם אני הולכת ומוצאת גוריי חתולים קטנטנים שעוד זקוקים


לאמא שלהם נטושים-בחוץ-בקור או בחום בתוך כופסאות שמלאות בזבל.


אם אלה היו גורים של חתולת רחוב הייתי מזהה את זה.


אני פשוט לא מבינה-אם אתם לא רוצים שהחיה שלכם (אם היא נקבה) תוליד, אז למה אתם


לא מעקרים (ככה אומרים את זה?) אותה?! למה אתם נותנים לה להכנס להריון ואז לוקחים את הגורים וזורקים לזבל?! זה סבל גם בשביל האימאות וגם בשביל הגורים שלהן!!


לפעמים זה אפילו גורים שרק נולדו...


וכמו שאמרתי קודם-אפשר להבדיל אם אלה גורים נטושים שנולדו בבית או גורים של חיות רחוב.


 

נכתב על ידי Black_Moon! , 12/5/2013 14:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסקנה: להקשיב בשיעורים.


היה לנו היום מיצ"ב (או איך שלא רושמים את זה...) במדעים ואני בכלל שכחתי שיש אותו היום -_-


אני וזכרון הדג שלי...


קיצ', בשאלה מסויימת על נושא של פיזיקה לא ידעתי מה התשובה אז ניסיתי להזכר.


עכשיו-דווקא כשעברנו תנושא הזה בכיתה כתבתי מילים של שיר אחד מתוך שיעמום במקום


להקשיב למורה ולהעתיק מהלוח.


בגלל זה... כל מה ש'נזכרתי' בו זה אותו השיר שכתבתי אז תמילים שלו במקום החומר.


אז מסקנה: להקשיב בשיעורים.


 

נכתב על ידי Black_Moon! , 12/5/2013 14:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlack_Moon! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Black_Moon! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)