לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Gloom, Beauty And Despair

כינוי: 

בן: 39

ICQ: 155878052 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

זה סוג של פוסט תמונות גדול



ברקע - Jeremy Soule - Sands of Kryta


אחרי שבועיים כאלה בקורס, המצב יכול רק לרדת.

מאחר ואני אלרגי לאבק וכל הקורס נשלח לאבטשים בעיר האוהלים, אני ועוד שלושה לא יצאנו (דמיינו ברקע צחוק רשע). אמנם קרענו תתחת בעבודות רסר, אבל יצאנו כל יום הביתה. מרוב נקיונות בשיא השמש זכיתי לשיזוף חולצה, שזה דבר די מכוער בפני עצמו. יש לי ידים חומות וגוף בהיר! מזה?! מי שמע על דבר כזה?!

בכל מקרה זכינו לעוד חמשוש (!). יום חמישי אני ודימקה ניסינו לראות סרט, הייתי כל כך גמור שנרדמתי אחרי 20 דקות. מדי פעם התעוררתי כשמישהו ירה במישהו אחר או מישהו חתך למישהו יד או לחילופין מישהו חתך לעצמו תיד וירה בעצמו אחר כך. התעוררתי אחרי הסרט והלכתי הביתה.

יום שישי התעוררתי אחר הצהריים (נדמה לי), בערב החלטנו ללכת לאידאה. כרגיל הזמנו ליטר סטרונג בואו וצ'ייסר באד אפל (תפוח רע? wtf?). כל הזמן אליהו סיפר של דיויד דיאנג'לו, הבנאדם גאון. הקדיש מעצמו 7 שנים לחקר הנשים ומה הן רוצות ואזה דברים הן מצפות מהגברים. או במילים פשוטות יותר, שיטות להתחיל עם בחורות (ולהצליח). בגדול כרגע אמרתי שאני אפס שלא מסוגל להשיג בחורה נורמלית (לא מוטציה בלי רגל או עם 5 עיניים).

בכל מקרה, הזמנו צ'יפס גדול ועוד חצי ליטר של סטרונג. קיבלתי חתיכת ראש מצויין, הרצנו צחוקים עם המלצרית והלכנו אחרי שעתיים בערך.

אני פשוט מת על המקום הזה..

 

זוכרים את הפוסט הזה? אותו פוסט שהיה אמור להיות פוסט תמונות מטורף? :)

קיצר, i have the shit.

 

כל החבר'ה אחרי ארוחת ערב שישי (שאגב היתה מגעילה)

 

 

כמו כן במהלך הערב התקיים מופע אור-קולי

 

חשבתי הרבה אם לעלות תתמונה הזאת.. אני מקווה שהמדריכים שלי לא קוראים פה :)

הקורבן דוד שם בדוי, במקרה שם לב לשני אובייקטים מתקרבים לעברו והצליח לקפוץ באופן חלקי מהפריים

 

לאור תלונות הציבור, התמונה צונזרה בחלקה. האמת שאני מבין אותכם.

 

 

 

כן אני יודע שהתחת שלי לא משהו, ולא צריך להעיר על זה שהוא לבן רצח לעומת התימני שעומד לידי

 

 

אותו יצור שם בדוי דוד ניחן בכושר שעירות נשגב מהבינה האנושית, כמו כן יצירתיות לא חסרה לו

 

 

 

עד כאן להיום

מחר חוזר לבסיס וכנראה לעוד אבטש מה שאומר שאסגור שוב שבועיים..

שבוע טוב וקליל לכולם :)

לילה טוב

נכתב על ידי , 13/8/2005 20:56  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של a.m.s ב-3/9/2005 17:30



12,877
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMorbidAngel_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MorbidAngel_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)