לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

L-D MAN


זה לא עולה לכם כסף אז תנו חיוך! D:

כינוי: 

בן: 35

ICQ: 316751984 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!


דייי אני לא מאמין אחרי באמת 3 שנים ארוכות במיוחד אני אשכרה חזרתי לפה!!!!
ואני רואה כאן דברים שפשוט גורמים לי געגועים רבים!!!

בואו לא נחשיב את הפוסט האחרון של צבא זה חרא.....

כי אני חושב שאני זוכר שרשמתי את זה ואז לא יצא לי להסתכל בבלוג שלי כלכך כמו היום...

וואו יש פה כלכך הרבה דברים לעדכן!!! זה פשוט לא נורמאלי מה שהולך פה...

אולי כדי שאני יחזור והפעם זה היה אחרת מי יודע..

אני רק רוצה להודות לפלר שהחזיר אותי קצת אחורה לזמנים טובים למראת שגם שם היו תקופות קשות אבל עדין...

בכל מיקרה אני חושב שעכשיו תיראו אותי פה המון....

 

נכתב על ידי , 27/5/2010 17:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,674
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcyber ninja אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cyber ninja ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)