לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

L-D MAN


זה לא עולה לכם כסף אז תנו חיוך! D:

כינוי: 

בן: 35

ICQ: 316751984 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

מאוחר בלילה...


שעת התחלה:3:15

שיר מתנגן ברקע:michael jackson-will you be there

ספר קצת על עצמך:אני זכר לא מושכך במיוחד אוהב את מיקל ג'קסון וכל השאר כבר כתוב ברשימות..

מחשבה שעוברת בראש:כמה אנשים באמת חברים שלי?

מה עשית היום:סתם הלכתי עם רעות לעשות פירסינג בפופיק ואז ההיתי אצלה וטום חזר אחרי זה הלכתי אליו ואז סתם יצאתי לא היה משהו...

מה תעשה מחר:ימות משיעמום!

חשק ל..:שיואהבו אותי באמת!

מה מידת הנעלים שלך:המידה של גוליבר +3

באיזה פורום אפשר למצוא אותך:GAMER

איפה ניראה אותך בעוד 15 שנה:רווק עובד קיוסק בכפ"ס

מה אתה הכי אוהב לאכול:פירה

מה אתה הכי שונא לאכול:כבד

מה המעשה הכי מטורף שעשית בחיים שלך:יש יותר מידי לצערי והם לא מתחרים

מה המעשה הכי מטופש שעשית בחיים:הפכתי להיות אובססיבי למישהי...

מה הצבע האהוב אליך:כחול כהה

מה הצבע השנוא אליך:ירוק קיא

מה המיקצוע הכי אהוב אליך:היסטוריה

מה המיקצוע הכי שנוא אליך:כלכלה

איך אתה יכול לסכם את השנה שעברה אליך:יכול להיותהרבה יותר טוב

עיר אהובה:אין כמו כפ"ס בסופו של דבר

מה המתנה הכי אהובה שקיבלת ליום הולדת:שחברים שלי עדין איתי..

איפה חגגת יומהולדת אחרון:בסאן רייס היה תותח!!!

איך אתה אוהב לבלות:קולה גרעינים ובירה

מתי אתה הולך לישון בדרך כלל:5

מתי מתחיל השיעור הראשון בבית ספר שלך:בבית ספר החדש אני מניח ש 4 לפנות בוקר

יש לכם תלבושת אחידה:ברור ירוקה

מה היה המבחן האחרון שלך:אזרחות

כמה קיבלת בוא:אם זה עבר את ה 40 אני מרוצה..

יש לך חברים מחוץ לכתה:כן

ומחוץ לשכבה:כן

ומבית ספר אחר:כן

ומעיר אחרת:לא

אתה נוהג לדבר לחפצים:לא ממש...

היית פעם אצל פסיכולוג:יותר מידי...

חשבת על היתאבדות:אפילו כמעט ביצעתי..

אם כן- סיפרת למישהו:כן הם עצרו אותי..

מתי בכיתה בפעם האחרונה:ליפני שבועיים..

מדוע:מרוב אהבה...

לקחת סמים מתישהו:לא

מתי הפעם האחרונה שהיתשכרת:פייי זה היה מזמן.

איזה שיר אחרון שהורדת מהאיטרנט:אני לא זוכר בדיוק אבל זה היה בישביל רעות...

למה אתה מוריד מהאינטרנט ולא קונה דיסקים:כי זה עולה כסף ולהוריד לא D:

מי הבן אדם האחרון שרצית להרביץ לו:עומרי(זגה)

ולחבק:רעות

ולנשק:רעות

יש לך חברה:רעות

ראית בחנוכה את הפסטיגל:רק בפירסומות

את מי ההיתה לוקח לאי בודד:את הבנאדם שאני הכי שונא שגם הוא ידפק למה שרק אני?

את מי אתם רוצים לחבק עכשיו:את רעות

אתה מדבר עם מישהו אונליין:לא

שם מיוחד לבן:ג'קס

שם מיוחד לבת:קימברלי

דבר אחרון שאכלת:שמנת.

בנאדם שניתקת איתו את הקשר ואתה רוצה לחדש:אף אחד מאה אחוז יש סיבה טובה לזה שניתקתי איתו את הקשר.

יש איזה בגד בארון שאתה לובש הכי הרבה:את הג'ינס לי קופר

אתה לומד יום שישי:לא ממש לא

מה הספר האחרון שקראת:שמוליק הקיפוד בכתה א

אהבת:13 שנה לך תיזכור...

מה הסרט האחרון שראיתה:מת לחיות 4.0

אהבת:מאוד מאוד מאוד ממולץ!

מי הבנאדם האחרון שדיברת איתו בטלפון:לב

על מה דיברת איתו:על מתי אני מגיע

מי הבנאדם שיודע אליך הכי הרבה:אני לא יודע אפילו אני לא מיכר את עצמי

מה הדבר האחרון שקנית:בגדים לצבא

ממי הSMS האחרון שקיבלת:מאבי מסבארו

מי הבנאדם האחרון ששלחת לו:ספיר

מה המילה הראשונה של ה SMS הכי ישן שיש לך בפלא?בניכנסות וביוצאות:ניכנסות-מה

יוצאות-אני

מה ממש בא לך לאכול עכשיו: את הלב

יש לך עדשות/משקפיים:לא

עשית ישור שיניים:בטח...

מתי הפעם האחרונה ההית אצל רופא שיניים:ליפני שבועיים ככה

מתי בפעם האחרונה ההית בירושלים:שנסענו לבית המשפט העליון באזרחות.

מה העיר האחרונה שההיתה בא:הוד השרון

למה: כי אני ורעות נסענו לצבעים בקפה היה ממש כייף!

איך קוראים לאמא שלך:לאה

יש לך שם שני:כן.. מכוער טילים!

אתה קרוי על שם מישהו:לא

אתה אוהב ילדים קטנים:כן

כמה בני דודים יש לך מצד אמא:2

כמה בני דודים יש לך מצד אבא:4

איזה בנדוד שאתה הכי אוהב:מאמא-תמיר מאבא-איתן

בן כמה ההיתה רוצה להיות עכשיו:10

מה ההיתה רוצה לשנות בעצמך חיצונית:הכל כולל את הזין שלי!

ובפנימיות:להיות יותר מניאק לאנשים(יותר מידי טוב עלק!)

איזה סוג סרטים אתה אוהב:אימה,קומדיה,פעולה

עם מי אתה רוצה להיתחלף במשך שבוע:ג'וני דפ בישביל שחברה שלי תואהב אותי יותר

כמה ילדים יהיו לך:אני יהיה רווק שחכתם?

מה המילה הראשונה שעולה לך עכשיו בראש:משעמם

מה השם הראשון שעולה לך עכשיו בראש:מיקל

כמה כומות יש לך בבית:6

מה תעשה שתיהיה גדול: בעל קיוסק בכפ"ס

מה הרגע המאושר שחייך:שערבים ימותו אני יהיה מאושר

איזה ביטוי אתה משתמש הכי הרבה:כוס עמק אין לי כוח יותר

מה עושה לך טוב:משחקי מחשב

מה מעצבן אותך:שמתערבים  לי בדברים

מה תמיד צריך להיות בכיס:פלא

איזה כשרון היית רוצה שיהיה לך:לדעת לירקוד כמו מיקל ג'קסון

מה הפריט הכי יקר שיש לך:כניראה שהמחשב שלי.

יקר מבחינת כסף או מבחינה ריגשית:גם וגם

מה נימצא אצלך תמיד במקרר:חומוס

המלצה לסרט:פייבק (למי ששיחק במקס פיין)

תוכנית טלוויזיה: פוואר רינג'רס!!!!

מה הדבר הכי יפה שאי פעם אמרו לך:שאוהבים אותי(גם זה היה בישביל שאני ירגע רק)

איפה היית רוצה לבקר בעולם:באחוזה של מיקל ג'קסון

איזה עונה אהובה עליך:אין דבר כזה

איזה חג הכי אהוב עליך:ראש השנה

כמה אחים:2 אחיות

מאמין באהבה וירטואלית:לא

הכרת פעם מישהו באינטרנט:כן

ניפגשת איתו:כן בפוקס במסיבת רשת...

מאמין באהבה ממבט ראשון:אני מאמין באהבה זה מספיק אני חושב.

מה אהבה בישבילך:אמונה חשיבות דאגה חיבה

אתה חושב שאתה חזר מבחינה ריגשית: אני לא חושב כלכך....

חיית מחמד:כן המוח שלי הוא ממש טיפש..

אתה אוהב להיות בבית:רק שיש מה לעשות

אתה וותרן או עקשן:לא זה ולא זה אני שניהם תלוי במידת הצורך

אני שונה ממך תנסה לשנות אותי:בעיה שלך בלבד..

אתה בחור קנאי:ברור

מילים או משפטים שאתה מרבה להגיד:אחי

לבוש:מכוער...

איפור:לא משנה מה אני יעשה אני יראה כמו חרא

שתיה אהובה:נסטי החדש

להקה אהובה:רק מיקל ג'קסון!!

סרט אהוב:בחורים רעים 1 ו 2

גלידה:וניל עוגיות

ארץ:הככל חוץ מפה!

מה תעשה כשתסיים את השאלון: ילך לסיים את סוניק

שיר ברגע:michael jackson-unbrekable

שעת סיום:4:12

 

אין מצב שהיגעתם לסוף!!!!!!!!

וכן אני צומי יש לכם בעיה תימצצו לי! 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/7/2007 03:18  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,674
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcyber ninja אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cyber ninja ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)