לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בדרך אל האושר



Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

עושה לי טוב להיות שמחה


עושה לי טוב להיות שמחה. גם אם זה רק לרגע.

השמחה נובעת בדרך כלל מאנשים, אנשים זה עם מדהים. במיוחד כי הם כל כך שונים אחד מהשני.

עושה לי טוב להיות עם אנשים. אנשים גורמים לחיוך להעלות על הפנים שלי.

הם מצליחים להפוך את העולם שלי לחיובי. חיובי זה תמיד עם חיוך.

עושה לי טוב לחייך. החיוך גורם להרבה דברים טובים לקרות. 

דברים טובים תמיד נותנים טעם של עוד, אז פשוט מקווים לטוב.

עושה לי טוב להיות אופטימית. האופטימיות הזאת סוחפת אותי למקומות מדהימים.

מקומות מדהימים מבחינה רגשית, כי אז אני בעננים. מקומות מדהימים מבחינה פיזית, כי אין כמו העולם הזה.

עושה לי טוב לטייל בעולם. העולם שלנו כל כך מקסים ומרתק ולחוות אותו דרך הרגליים זו הדרך הכיפית ביותר.

לחוות אותו דרך הרגליים יחד עם המשפחה, זה בכלל תענוג.

עושה לי טוב המשפחה שלי. הם אנשים מדהימים, הם תמיד פה בשבילי. 

כן, אני מתחרפנת מהם המון אבל אני אוהבת אותם בכל ליבי.

עושה לי טוב לאהוב. כשאני אוהבת מישהו, מישהם (?), יש בי תחושה מלבבת כזאת.

אני מרגישה שאני מצליחה לגרום למישהו מיוחד לחייך.

עושה לי טוב להיות איתו. איכשהו איתו הכל נראה טוב, הכל נראה שמח ומצחיק.

הוא נותן לי הרגשה בטוחה, הוא חבר טוב שלי בעיקר.

עושה לי טוב חברים. ולאורך השנים היו הרבה, אבל אף אחד לא היה אמיתי.

עד שפגשתי את אלה, הילדים המדהימים האלה שלא הייתי מדמיינת יום אחד בחיים שלי בלעדיהם.

עושה לי טוב לחיות. כי אני יודעת שצריך לנצל כל רגע.

אני יודעת שכל זה יכול להגמר ממש עוד שניה.

עושה לי טוב זמן. עם הזמן אני מתעצבת לבן אדם יותר טוב, יותר חכם, יותר יפה.

הזמן נותן לי הרגשה של אין סופיות, אבל גם מחזוריות.

עושה לי טוב עונות. אני אוהבת את כולן, אי אפשר להגדיר את זה.

בכל עונה יש משהו אחר שטוב בה, אי אפשר לבחור. אני מאמינה שהכל בסדר.

עושה לי טוב להיות אתאיסטית. לדעת שאני מאמינה במה שטוב לי, ואני מאמינה שאין במי להאמין.

אני אוהבת לבחור בעצמי, ולא בגלל גורם חיצוני.

עושה לי טוב הבצפר. כי אני בחרתי אותו, ואני רציתי להיות בו, ובגלל זה אני נהנת.

המקום הזה הוא הבית שלי. ממש ככה.

עושה לי טוב להיות בבית. להיות באיזור המוגן והבטוח, לשבת ולהירגע.

הרוגע הזה מביא אותי לתחושה של נינוחות שאין כמותה.

עושה לי טוב לעשות אמבטיה. לחשוב על כל מה שהיה היום ולדעת שבנתיים הכל בסדר.

שיש לי את כל מה שאני צריכה, וזה ממש בסדר.

עושה לי טוב לקבל מתנה. אני אוהבת לפתוח אותה, ולגלות שבחרו אותה במיוחד בשבילי.

שמישהו חשב עליי ובחר את זה כדי שאני אהיה מאושרת.

עושה לי טוב לחשוב. המקום האין סופי הזה, שנותן לי לעשות בו כרצוני.

אין בו גבולות, ואפשר ממנו רק לצמוח ולפרוח.

עושה לי טוב פריחה. זה סימן של משהו חדש, זה סימן לתקווה.

פריחה תמיד ציבעונית. אני אוהבת צבעים.

עושה לי טוב צבע. במיוחד אדום. אבל כולם יפים.

לחשוב שיש מגוון כל כך רחב של דברים שלעולם לא יגמרו.

עושה לי טוב לבחור נכון. אני לא אוהבת לבחור, אבל זה עושה לי טוב כשאני בוחרת נכון.

כשאני בוחרת נכון אני מרגישה טוב עם עצמי, אני מרגישה חכמה.

עושה לי טוב ללמוד. לאו דווקא בבי"ס. עושה לי טוב לדעת יותר ממה שצריך.

אבל רק מה שמעניין אותי.

עושה לי טוב רפואה. כל המחלות המזוויעות האלה, כל הדברים הלא מובנים,

אני פשוט אוהבת את זה. לקרוא ולשקוע בתוך כל המאמרים.

עושה לי טוב כתבות במאקו. כי נכנסים לשם ונסחפים לעולם אחר.

כי אפשר להכנס לשם ולצאת עם משהו אחר לגמריי.

עושה לי טוב קניון. לדעת שתמיד יש את האופצייה לחדש הכל, אבל שלפעמים טוב להסתפק במה שיש.

אבל תמיד כיף לצאת עם משהו חדש.

עושה לי טוב נעליים. כן, מדברת מכורת נעליים. סניקרס. 

זה כל כך כיף כשהנעליים מתאימות בידיוק לבגדים.

עושה לי טוב בגדים. במיוחד כי יש לי טעם שונה משל כולם, וממש לא אכפת לי מה הם חושבים.

לדעת שאתה יכול להראות מי אתה רק עם הבגדים...

עושה לי טוב להיות מי שאני. ולא הרבה זכו לראות את זה עד הזמן האחרון.

כשאני אני, אני בנאדם שמח, מצחיק.

עושה לי טוב לצחוק. ואני צוחקת הרבה, כל כך הרבה.

הכל מצחיק אותי, בדיחות קרש, סטיות, אירוניות, ציניות, סטאד אפ.

עושה לי טוב סטאד אפ. להתפקע מצחוק בלי לעצור לרגע.

פשוט לשבת מול המסך טלויזיה ולהשתגע.

עושה לי טוב טלויזיה. יושבת ומתמכרת. סרטים, סדרות, הכל.

אפילו לראות תכנית בישול לא יזיק.

עושה לי טוב לאכול. וזה ממש לא טוב, אבל זה תמיד מנחם אותי.

אני יכולה לאכול ולאכול ולאכול ולא להפסיק.

עושה לי טוב שוקולד. כי פשוט גאון מי שהמציא את הדבר הזה.

שוקולד מגיע תמיד בתזמון טוב, כאני בוכה הוא פה, ואפילו בימי הולדת.

עושה לי טוב ימי הולדת. ביום היחיד בשנה שסובב אך ורק סביבי.

כולם באים ושמחים ביחד איתי והכל רק בשבילי.

עושה לי טוב תשומת לב. כי אני לא תמיד מקבלת אותה, וכיף מידי פעם לקבל אותה.

אז כולם חושבים עליי, ועל מה שעשיתי.

עושה לי טוב לעשות משהו. אני בנאדם שחייב תעסוקה,

אני מתחרפנת מחופשים ארוכים חסרי מעש.

עושה לי טוב חופש. לאו דווקא מבי"ס. חופש הביטוי עושה לי טוב,

חופש השליטה עושה לי טוב.

עושה לי טוב להיות בפיקוד. כי מה לעשות שאני צריכה שהכל יהיה תחת שליטה.

אני צריכה שהכל יהיה כמה שיותר טוב וכמה שיותר נכון.

עושה לי טוב להיות צודקת. ואני תמיד צודקת. חוץ מבמחנים במתמטיקה, אני תמיד צודקת.

חבל שאני לא צודקת במתמטיקה, סבתא הייתה שמחה.

עושה לי טוב ללמוד עם סבתא. אני מרגישה שהיא אוהבת אותי, שאני חשובה לה.

היא מקדישה לי כל כך הרבה וכיף לי שמישהו אוהב אותי כל כך.

עושה לי טוב להנות. ללכת לאינשהו ולעשות חיים, גם בלי סיבה.

לעשות את מה שאני אוהבת, לבלות.

עושה לי טוב לרקוד. כי אני אוהבת לרקוד. לבטא את עצמי בלי מילים, להזיע כמה שיותר.

לא משנה איפה, תמיד אפשר לרקוד.

עושה לי טוב מסיבות. לרקוד ולהשתגע כאילו אין מחר,

לא לחשוב יותר מידי מה אסור ומה מותר, פשוט לעשות מה שמתחשק.

עושה לי טוב לעבור על החוקים. כי מה לעשות שאחרת יותר מידי משעמם.

מידי פעם חייבים לעשות איזשהו משהו שיטלטל את האווירה.

עושה לי טוב אקשן. אחרת החיים האלה לא שווים.

כשהכל רגיל ושיגרתי אין לשום דבר משמעות. אין ערך לשום דבר.

עושה לי טוב כסף. גדלתי בבית שלא נותנים כסף סתם כי מתחשק.

אם אתה רוצה כסף תעבוד בשבילו.

עושה לי טוב לעבוד. אני מרגישה שהעבודה שלי משתלמת, בין אם בכסף ובין אם במנטליות.

העבודה מחזקת את המשמעות של כל הדברים.

עושה לי טוב לדעת שאני חשובה לאנשים. שיש לי משמעות, שאני חלק בלתי נפרד מהמציאות.

שהכל היה נראה אחרת אם לא הייתי כאן, לחשוב איך הכל היה משתנה...

עושה לי טוב להתהות. להכנס לעולמות משלי ולחקור אותם. לחקור דברים שלעולם לא יקרו,

אבל הייתי רוצה שיקרו.

עושה לי טוב לחלום. רוב החלומות שלי מזעזעים, אבל זה נותן לי הרגשה כאילו הכל בסדר כאן.

ואם בסדר לי, זה אומר שהכל טוב.

עושה לי טוב שטוב לי. עושה לי טוב שאני שמחה.

כי בסך הכל, אם אני שמחה, הכל טוב.

נכתב על ידי , 2/6/2012 21:23  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם טוב, מחייך אתכם, גורם אושר
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,211
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת שלא יודעת . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת שלא יודעת . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)