לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


כינוי:  Lizabich

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

day 3 & 4


טוב בגלל שלא הייתי בבית לא הצחלתי בכלל לעדכן וזה באסווש....
אז עכשיו השלומות :> 

Day Three- A picture of your thinsperation. What features do you like about this person?

אז תמונה של ההשראה שלי אממ...

למי שלא מכיר זאת מילה והיא השתתפה במופע שנות ה-70 בתור ג'קי ושיחקה בתפקיד הראשי בסרט ידידים פלוס

אני נוראה אוהבת את העובדה שפחות או יותר יש לנו אותו מבנה גוף רק שאצלה הוא רזה יותר ולשם אני שואפת :P
 

Day Four- Your greatest fears about weight loss.

הפחד הכי גדול שלי מלאבד משקל שאני יזיק לגוף שלי בצורה בלתי הפיכה...

נכתב על ידי Lizabich , 25/7/2012 15:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Day Two- How tall are you? Do you like your height?


יום 2-מה הגבוה שלי,והאם אני אוהבת את זה...
אז הגבוה שלי הוא 1.60 מטר
ואת האמת אני לא הכי מרוצה מהגובה הזה תמיד הייתי בטוחה שאני יותר
אבל לא האחות במקיף הייתה חייבת לעשות בדיקה ולבאס אותי...
אז לא גבהתי שנה ואני כנירא גם לא יגבה יותר 
אבל לא  נורא מצאתי כמה יתרונות בלהיות יחסית נמוכה
אני יכולה לשים עקבים
בנים מעל 1.65 מ' יכולים להיות איתי בקלות
 <>
המטרה להיום היא בעיקר לא לאכול אלא יותר לשתות מים והרבה אז בהצלחה.... 
נכתב על ידי Lizabich , 23/7/2012 13:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Day One- Your stats


יום ראשון ,חחחחחח זה גם באמת יום ראשון חא :>
אז בקיצור יום 1- המצב שלי
שזה בעיקרון כל זה....
משקל: 63 ק"ג
גובה:1.60 מטר
משקל מטרה:50 ק"ג
כמה צריך להוריד: 13 ק"ג
אז בזה סיימתי את היום הראשון :>
<-> 
מה אכלתי היום....
בבוקר-קפה נמס וכוס מים
צהריים -חצי לחמנייה עם קופסא קטנה של סקי ו100 כפיפות בטן *אכן כפיפות בטן אוכלים*
ביינים-ספל שוקו קר ו100 כפיפות בטן נוספות :>
ערב-אז טחנתי רצח 2 שקיות חטיף קטנות אחת אפרופו ואחת ציפס לפחות הייתי עם חברות...
אז עכשיו כפינוק נחמד אני יעשה 200 כפיפות בטן אבל לפחות הכל היה לפני שבע אז זה מעולה :)
המטרה לא לאכול אחרי 7 וחצי בערב :P 
המטרה הושגה אז לילה טוב לכולן ושבוע טוב XD
 
נכתב על ידי Lizabich , 22/7/2012 12:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLizabich אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lizabich ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)