לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם חרא ואז הם לא חרא ואז הם שוב




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2014

דכאון.


היום זה היום השני שאני בדכאון.

 

ואני יודעת שזה יכול מאוד להפתיע, כי הבלוג שלי שחור, 

השם משתמש שלי הוא "מלאך קטן ושחור",

וכל הפרסומים שלי הם עצובים,

 

אבל לא.

מעולם לא הייתי באמת בדכאון.

 

ביומיים האחרונים כל מה שאני יכולה לחשוב עליו אובדני.

זה כאילו איזה שהוא שד עצוב נכנס בי והוא מעסיק את נשמתי ולא מניח לי.

אני באמת לא יודעת מה קרה לי.

אני לא בן אדם עצוב.

וזה נכון שיש את הבלוג הזה, שאני מרשה לעצמי פעם בשנה להכנס לכאן,

לפרוק את שעל ליבי ואז לא להכנס עד הרגע העצוב הבא, שבא כמובן אחרי הרבה זמן,

אבל העניין הוא, שזה נמשך רק רגע.

 

לרוב, לרגעים העצובים שלי ישנה סיבה.

 

אבל מה יהיה איתי הפעם?

הסיבה שאני כל כך עצובה היא החיים עצמם.

אלו דברים שתמיד נצבו אל מול עיניי.

ואני חייבת להודות, שהפעם נמאס לי.

 

 

תמיד חייתי את המציאות המכוערת מתוך תקווה לעתיד טוב יותר.

אבל אני באמת מפסיקה לחשוב שבעתיד יהיה טוב יותר.

מי רוצה להגיע אל העתיד, עם עבר כזה מחורבן?

העבר שלי ירדוף אותי ויפריע לי לעתיד, ואני יודעת את זה.

 

אז למה לי?

למה לי לעודד את עצמי במחשבה שהעתיד יהיה טוב יותר?

לדבר אל עצמי ולהגיד שיום יבוא והכל יהיה בסדר?

 

אני לא רוצה יותר.

אפילו שכבת המגן שלי עזבה אותי.

 

ובזמן האחרון מאוד בא לי גם לעזוב אותי.

נכתב על ידי LittleBlackAngell , 9/8/2014 14:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  LittleBlackAngell

בת: 25

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittleBlackAngell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LittleBlackAngell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)