לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם אלה החיים...


על החיים ודברים:) אופטימי?

כינוי:  :):NONI

בת: 30

ICQ: 384200032 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

לבכות בשקט.


לבכות בשקט זו אומנות שאתה רוחש

אחרי שאתה חיי באותו חדר עם אדם נוסף 4 שנים.

לבכות בשקט זו אומנות שאתה רוחש כשאתה לא רוצה שידעו שכואב לך או שאתה עייף מידי להכול.

לבכות בשקט זה כמו מה שזה נישמע, להוציא את כול החרא החוצה, אבל בלי שישמעו,

אז מזל טוב לי. אלופת הבכי השקט,

אז יש לי אבא פסיכי ומכה.

חברים שלא באמת אוהבים אותך,

אמא אחת פסיכית,

ומשוגע אחד שכול הזמן מנסה לזיין אותי.

אז ככה אני סוגרת את שנת 2012?

אוף אפשר להתחיל אותה מהתחלה יש כול כך הרבה דברים שהייתי משנה. כמו למות?

ושוב התחושה הזאת של להיות כול אחד חוץ מעצמי ומי אני בכלל? אני מפחדת מידי לגלות? אני מפחדת שגם אני ישנא את עצמי? מסתבר שלכולם יש סיבה לשנוא אותי אפילו סבא וסבתא שלי,

השיר של מה שמם- אני אחלום לנצח לא מפסיק להתנגן לי בראש סעמק,

"אולי יהיה טוב גם בלעדי" בטח שכן,

ושוב לילות בלי שינה לכתוב למגירה או לאיזה בלוג שאפחד גם ככה לא יקרא (אני מקווה)

אבא צדק אני צריכה לחזור לטיפול הפסיכיאטרי או לפחות להצליח להתאבד כראוי (כדבריו)

יש מצב שהוא צודק. בכול זאת הוא אבא שלי.

ונימאס לי לשקר וגם לבכות בשקט ולכתוב לבלוג שאפחד לא יקרא,

ושוב 12:30 וצריך לקום עוד 7 שעות ולהיות נורמאלית כי אין מקום לשונים ואתה צריך להיות מושלם וחזק אחרת יאכלו אותך בחיים

כן ככה זה כשאתה אמור להיות בחברת "מלח הארץ" כן נו מהילדים האלה המושלמים עם המשפחה המושלמת שהניסיון הכי קשה שהיה להם בחיים זה לנסות לעשן סיגריה.

על מי אני עובדת אני בכלל לא מתאימה לכאן, אני רק מדרדרת את החברה.

וכן אז מה אם אני חופרת על הזין שלי.

ולבכות בשקט כי אין יותר מה לעשות. סעמק בא לי לשתות. אוף


Wake up with a smile,
To pretend that everything is perfect ... As usual
 And yes, I'm fine.
No I'm not lying, again

 

נכתב על ידי :):NONI , 30/12/2012 00:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז שנים...


שנים שלא עידכנתי או כתבתי,

והנה הגיע הזמן, להודות כן התגעגעתי אני לא יודעת למה הפסקתי בכלל לכתוב?

כי הייתי במקום טוב יותר? שמח יותר?

איך יכלתי לסמוך ככה על אנשים??? לא למדתי מהעבר?

והכעס והעצב, והעצבים והלחץ והרגשת החוסר יכולת הצלחה?

ולקרוא את הבלוג הזה... פשש נחמד ואני לא יודעת יש לי כוח להמשיך?

והמטומטם הזה אנ י פשוט מדמיינת איך אני דוקרת אותו או זורקת עליו כיסא!

ואני כול כך עצובה ועצבנית!

ואני לא אמורה לאהוב את הבני גרעין שלי אהבה מלאה??? ולמרות זאת אני מדמיינת איך אני דוקרת את הבן זונה המתחסד הזה זה שמת על עצמו שבטוח שכול העולם יוצא לו מהחור של התחת!@

אוף זה מייאש!

בא לי לדבר, אין לי כוחות לזה.

לא בא לי לדבר

בא לי פשוט לישון. לנצח.

Fuck you asshole

נכתב על ידי :):NONI , 21/12/2012 19:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





537
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , מוסדות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל:):NONI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על :):NONI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)