לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


..I touched it, I was burned

Avatarכינוי:  אופוריה- סיפור בהמשכים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014


הבט בנו אהובי, יושבים על ספסל ציבורי בפינה ושותקים על החיים.
השמיים מעלינו אפלים כמעט כמונו, מהם נגזרים שני כוכבים שמאירים בקושי
על העיר הקטנה שלנו.
אהובי, תשכר אותי. בוא נקפוץ לפיצוציה פה ממול ונקנה בקבוק ואן גוך.
ואן גוך סגול, אני יודעת שזה הטעם האהוב עליך.
ואני יודעת שהכול עדיף לך מאשר לשבת כאן מולי ולשתוק.
תחשוב על זה, בוא נשתה ונסלק את המבוכה המרה והעגומה הזו ששוררת בינינו כאן, עכשיו,
כשמזמן כבר נגמרו לנו המילים.
כשמזמן הדבר היחיד והאחד שמאחד בינינו הוא התשוקה.

 


בוא ניזכר קצת, אהובי. אני הייתי נערה מודחקת. אתה היית גבר שבגברים.
זה היה סוג של לאב סטורי כמו בסרטים, אני אבודה ואתה לגמרי יציב,
אוחז בידי והכול פתאום ורוד ושלם.
ואיך בסוף מסיבת הסיום של כיתה י"ב גררת אותי, מסטולה אמיתית,
אל החדר העצום שלך, בוילה הידועה לשמצה בכול העיר. 
המסיבות המטורפות שהיית עושה, עם המוזיקה הכי מטורפת שב11 רק החלה להתנגן,
הביאו לכך שכול השכנים המבוגרים עזבו.
כלום לא הפריע לך לממש את החלום, פתטי אשר יהיה.
בחדר הזה שלך הראית לי את מה שחיכיתי במשך חודשיים לראות,
בגרסה הכי אמיתית ומוחשית, ואני התלהבתי שפשוט התחלתי לקפץ על המיטה שלך
ואז אל תוך זרועותיך, ואז עליו.
ושם, בשיא הקשר שלנו, הגיע הכישלון הכי גדול.
כי מאותו רגע לא ידענו מילים.
זה היה מיותר ולא נחוץ, זה הפך לנטל.
לא תקשרנו במילים כמו שתקשרנו במיטה, ואתה תמיד התעקשת שזה לא עושה לנו טוב.
אבל לי זה לא היה אכפת. לא חיפשתי מילים ולא חיפשתי נחמה.
חיפשתי רק את זה.
זונת חופים, השרלילה של השכבה, למי אכפת.
היית הכול.

 


והיום, כשאנחנו יושבים כאן בספסל המודחק ומביטים,
אני מתחרטת על כול האהבה החומרית הזו שהענקתי לך.
על כול המגע המיותר, על כול העינוג שהתבסס על ארבע ידיים ושני איברים מקובעים.
כול התזוזות וכול הגניחות, הייתי מבטלת את כולן, ומשמיעה באוזנייך מילות אהבה.
כותבת לך שיר, מלחינה גם מנגינה,
ובוכה לך דמעות שאותן הייתי מלקטת בתוך כוס מפלסטיק,
ואז מניחה על מדף העץ המתקלף שלך.
אתה עכשיו מנשק אותי אהובי, בשקע הזה שבין קצה הלסת לאוזן,
ואז מביט בי ארוכות.
אני לא מסוגלת להביט בך, אהובי.
כי אם אתלה בך את עיני, אתחיל לבכות.
והדמעות שלי יתבזבזו על להיספג בחולצת הטי-שירט שלי,
ולא בכוס אותה יכולת להניח על מדף העץ המתקלף שלך.
נכתב על ידי אופוריה- סיפור בהמשכים , 27/9/2014 23:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,743
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאופוריה- סיפור בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אופוריה- סיפור בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)