לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.When you have lost hope, you have lost everything


“I'm one of those people who doesn't really know what he thinks until he writes it down.”


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

עדכון אחרי המון זמן שלא הייתי פה..


כן..

אז אני באופן רשמי בת 15.

ו4 ימים.

אבל 15.

היה לי יומולדת לפני 4 ימים.

ב11 בספטמבר.

מצלצל לכם מוכר התאריך?

אסון התאומים.

כןכן.

זה..

שקרה לפני 11 שנה..

עם המטוסים..

בניו יורק..

כן.

אז ככה,

ליומולדת קיבלתי את המתנות הכי טובות שיכולתי לקבל.

קיבלתי שוקולד מהמחנכת שלי.

ואני אוהבת שוקולד.

קיבלתי ספר מחברה טובה.

ואני אוהבת ספרים.

ואני אוהבת במיוחד את הספר הזה. (כוחה של מספר שש *-*)

כי אני רציתי אותו כל כך הרבה זמן..

והיא ידעה את זה ^^

והיא הייתה נחמדה והלכה לקנות לי את זה ^^

אני צריכה לחשוב על ספר לקנות לה..

ההורים קנו לי אוזניות לפלאפון..

דיי דבילי..

אבל הייתי חייבת אוזניות חדשות.

והם קנו לי גם ספר. (שרלוק הולמס - הפרחחים מרחוב בייקר ^^)

ואני קניתי לעצמי (כן. מה שאתם קוראים. קניתי לעצמי מתנה. סתם לא. פשוט נורא רציתי לקנות את זה.. ובמקרה יצא שקניתי ביומולדת.)

אז קניתי לעצמי ניוזיק (נו זה עם כל הלהקות בנים וזה..)

ועכשיו לחכות למתנות מאוחרות של דודים שגרים רחוק.

וגיליתי שיש לי רגעים..

רגעים קטנים כאלה..

בעיקר כשאני עייפה..

שיש לי מוזה..

ואני כותבת..

המון..

וזה יוצא לי טוב.

וזה לא קורה הרבה..

אני צריכה שיהיה לי את הרעיון בראש ואני מניחה את הידיים על המקלדת והן כותבות לבד.

ואז אני קוראת את זה ולא מאמינה שאני כתבתי את זה.

הו וול..

נסיים בציטוט מכוחה של מספר שש.

בעצם 4.

כי אני אוהבת אותם כל כך..

1. "לא יודעת; אני בכל זאת אוהבת את השם שש. מארן אליזבת קשור לזמן שהייתי בנאדם שונה, ונכון לעכשיו שש נראה לי בדיוק מתאים. אם מישהו ישאל, זה קיצור של משהו."
סאם מביט בה. "של מה, שש עשרה?"

2. הבלש כותב משהו בפנקס. "מאיפה אתה במקור?"
"כוכב הלכת לוריאן, במרחק ארבע מאות וחמישים מליון קילומטרים מכאן."
"זאת בטח הייתה נסיעה ארוכה ג'ון סמית."
"לקח כמעט שנה. בפעם הבאה אני אביא משהו לקרוא."

3. "אתה חושב ששש תגיע לשם?" שואל סאם.
"אני בטוח שהיא תגיע, אבל מי יודע מה היא תמצא."
"חתיכת נשיקה הרבצתם קודם."
אני פותח את הפה ואז סוגר אותו. אחרי דקה אני אומר, "אתה יודע שהיא מחבבת גם אותך."
"כן. בתור ידיד."
"למען האמת, סאם, היא מחבבת-מחבבת אותך."
סאם מסמיק. "בטח. ראיתי את זה מהצורה שהיא הכניסה את הלשון שלה לתוך הפה שלך."

4. היא כורכת את הזרועות שלה סביב הזרועות שלי; הגב שלי נמעך אל החזה שלה. היא תוחבת את הפנים שלה אל שלי ומנשקת אותי על הלחי בשובבות.

 

אדיוס אמיגוס ^^

CoverGirl.

נכתב על ידי Call Me G. , 15/9/2012 18:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Call Me G.

בת: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCall Me G. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Call Me G. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)