לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.When you have lost hope, you have lost everything


“I'm one of those people who doesn't really know what he thinks until he writes it down.”


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

יש אנשים..


יש אנשים..

שאיך שאתה מכיר אותם..

אתה יכול לראות את האישיות שלהם.

אתה יכול לראות את הקשיים שלהם.

אתה יכול לראות אותם.

ויש אנשים..

שכשאתה מכיר אותם..

אתה לא רואה כלום.

והם יכולים להסתיר את עצמם בצורה כל כך טובה..

אתה לא רואה מי הם באמת.

אני מכירה אנשים כאלה.

מ2 הסוגים.

יש עוד סוגים של אנשים.

שהדרך שבה הם נותנים לאנשים לראות אותם היא שונה מ2 המצבים האלה..

אבל כששני האנשים שמכירים אותי כמעט הכי טוב שאפשר הם בדיוק שני הסוגים האלה..

אני מתחילה לחשוב איזה סוג אני.

אני לא הסוג הראשון בכלל.

כי..

אני דואגת לכסות את העבר שלי..

ואת הפגיעות..

כדי שלא ירחמו עלי.

רחמים זה אחד הדברים שאני הכי שונאת בעולם.

אבל אני גם לא הסוג השני..

כי..

אני עדיין קצת שקופה במקומות מסויימים..

בעיקר כשזה קשור באנשים מסויימים..

אנשים שרוצים להכיר אותי נכנסים למקום שהם לא ידעו איך לצאת ממנו.

בגלל זה אני לא מציעה לאנשים להכיר אותי כל כך.

ו2 האנשים האלה..

שדיברתי עליהם מקודם..

מ2 הסוגים?

הם שני האנשים שיודעים עלי כל כך הרבה..

בכל כך מעט זמן..

ואני כל כך שמחה שזה הם.

 

נכתב על ידי Call Me G. , 18/9/2012 23:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Call Me G.

בת: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCall Me G. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Call Me G. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)