לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.When you have lost hope, you have lost everything


“I'm one of those people who doesn't really know what he thinks until he writes it down.”


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

נוקיה קטן וחמוד D:


טוב,

אז ככה.

הפלאפון שלי,

הוא לא סמארטפון.

לא אייפון.

לא טאץ'.

לא מתוחכם.

הוא נוקיה קטן וחמוד.

והוא מספק את כל הצרכים שלי,

בינתיים.

הסיבה שקניתי את הפלאפון הייתה כי עמדתי לטוס לספרד והפלאפון הקודם שלי היה פשוט.. מפגר לגמרי.

הדברים שהיו לי חשובים כשקניתי את הפלאפון הזה היו - מוזיקה ומצלמה.

כאילו,

באמת לא היה אכפת לי מכלום.

אבל הייתי צריכה את השירים שלי ואפשרות לתעד כל רגע בלי לסחוב מצלמה גדולה שתופסת מקום.

אנחנו חיים ביחד כבר שנה וקצת..

אנחנו מאושרים ביחד.

הוא נותן לי לשלוח אסמסים לחברות.

להתקשר לאמא להגיד לה שתבוא לקחת אותי.

ולשחק סנייק כשמשעמם לי.

זה מה שאני עושה בו בעיקרון.

חוץ מלבדוק מה השעה.

ולפעמים לכתוב כשאני נמצאת באמצע המדבר ואין לידי דף ועט ואני חייב לשפוך את הרעיונות מהראש שלי החוצה.

אז אינלי פייסבוק..

ויוטיוב..

ואוזניות נורמליות..

אבל אני אוהבת אותו.

והוא אוהב אותי.

אני כמעט בטוחה בזה.

חוץ מהעובדה שהוא נכבה בגלל שאינלו סוללה בכלל כשחברה אומרת לי שהיא חייבת להגיד לי משהו על "מישהו" וזה משגע אותי.

מי זה ה"מישהו" הזה?!

תגידי לי!

תתחברי לפייסבוק!

אני צריכה לדעת!

הסקרנות הורגת אותי מבפנים!

טוב,

אני מאושרת.

ביי ^^

-SH

נכתב על ידי Call Me G. , 28/9/2012 20:58  
הקטע משוייך לנושא החם: המכשיר הסלולרי שלכם
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של music~freak ב-29/9/2012 20:18



Avatarכינוי:  Call Me G.

בת: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCall Me G. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Call Me G. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)