לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.When you have lost hope, you have lost everything


“I'm one of those people who doesn't really know what he thinks until he writes it down.”


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2012

30.9.2012 - מוזיקה ועוד D:


אני שומעת המון מוזיקה בזמן האחרון.


כשאני אומרת המון,


זה המון.


אני רק מדליקה את המחשב, בודקת שהיוטיוב פתוח ומפעילה איזה רשימת השמעה שהכנתי מתישהו.


יש לי בערך 12 רשימות השמעה.


12.


ובכל אחת יש שירים אחרים.


באחת יש קאברים,


בכמה שירים של זמר מסויים,


בכמה שירים שממש אהבתי והייתי חייבת לשמור איפשהו שאני לא אשכח,


שירים מסרטים,


ועוד ועוד ועוד.


(מה שמזכיר לי שאני צריכה להוריד עוד שירים לפלא' למרות שהסיכויים שאני אשמע אותם הם לא ממש גבוהים..)


אני יכולה להודיע לכם שרשימת השירים שלי בפלא' שכוללת ברגע זה 126 שירים (חצי מהם נמצאים שם סתם.) תגדל עד סוף החופשה!


אני צריכה לעשות רשימה.


-השירים של אלכס,


-thinking של against the current.


-קאברים של סוואנה.


-הקאברים שברשימת קאברים שלי.


-love me for me של שר.


-שירים של ביג טיים ראש שבאופן מצער ולא מובן אין לי.


ורק זה יוצא בערך..


אממ..


20 שירים.


ואני צריכה להוריד לאמא שירים של וואן די.


אינלי מושג למה.


אה.


ולמחוק את הכפילויות.


יוצא שבסוף החופש יהיו לי..


145 שירים בערך.


זה טוב.


אני זוכרת שהיו לי רק 15.


אני מכורה למוזיקה.


גם אם אני לא שומעת אותה.


אני צריכה לעבור על כל הרשימה ולמחוק דברים.


זה סתם תופס לי מקום בכרטיס זיכרון.


אני יכולה לצלם תמונות במקום השירים המיותרים האלה.


אני יכולה לשים שירים חדשים במקום!


לא שאני בסכנה של מקום..


ישלי 2 ג'יגה והמקום שהכל תופס זה בקושי חצי.


אבל מאז ומתמיד דאגתי לעתיד.


טוב.


לא מאז ומתמיד.


אבל אני לא רוצה להיתקע בלי מקום.


מה אני צריכה לעזות:


-לטפל בשירים.


-לסיים עבודות בכימיה ומתמטיקה שלא התחלתי בכלל (אופס?)


-זהו בכללי..


תהנו משני שירים שמנעימים לי את הזמן בפיסבוק בזמן האחרון D:


 







jar of hearts


קאבר של ילדה חמודה בת 12 שאינלי מושג איך היא לא מפורסמת יותר.


 







thinking של Against The Curren


 


מקווה שנהנתם מהחפירה המדהימה הזאת.


נ.ב-


העברתי את הסיפור הראשון שלי לדיסק-און-קי החמוד בצורת קוף שלי.


יותר גאווה מזה,


אין.


אני גאה בעצמי!


(אוי. אני מתחילה לכתוב את זה כמו מכתבים. אבא ארך רגליים השפיע עלי. יותר מדי. אופס D:)


-SH

נכתב על ידי Call Me G. , 30/9/2012 09:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מים_שקטים ב-30/9/2012 10:20



Avatarכינוי:  Call Me G.

בת: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCall Me G. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Call Me G. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)