לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.When you have lost hope, you have lost everything


“I'm one of those people who doesn't really know what he thinks until he writes it down.”


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

עדכון - 20.10.2012


אז כבר כמה ימים שלא עדכנתי.

אתם שואלים למה?

טוב,

אז יום אחד המחשב הנחמד מאוד שלי החליט שבא לו לבצע התאבדות.

קובץ בכונן C היה פגום.

אי אפשר היה להשלים את ההפעלה.

אז השלמתי עם העובדה שמת לי המחשב.

אז אבא לקח את המחשב למישהו שהוא מכיר והוא תיקן לי את המחשב, התקין לי אנטי וירוס וווינדוס 7 ועכשיו המחשב חי נושם ובריא.

בזמן שלא היה לי מחשב קראתי קצת..

מה קראתי?

תנסו לנחש.

שרלוק הולמס.

(תודו שזה לא היה צפוי.)

התחלתי לקרוא את הכרך הראשון.

קראתי את "שערוריה בבוהמיה" "אגודת אדומי השיער" ו"חמשת חרצני התפוז"

לא יכולתי לקרוא יותר מזה.

כי באיזשהו שלב איבדתי את הריכוז והייתי חייבת לעשות משהו אחר והיה לי קשה נורא להמשיך לקרוא אז וויתרתי.

אני אעשה את זה ביום אחר.

ויש לי גם את "נערה עם קעקוע דרקון" שהביאו לי לקרוא.

כן.. אני צריכה למצוא זמן.

בכל מקרה,

בזמן נטול המחשב שלי גיליתי שיש לנו 7 מבחנים בחודש הבא ולפי דעתי זה קצת יותר מדי.

 

אז זה העדכון להיום.

החלפתי את השיר הקטן ברשימות.

תשמעו אותו :)

 

והנני תמיד, קוראי היקרים,

שלכם בנאמנות רבה,

SherLockGirl :D

נכתב על ידי Call Me G. , 20/10/2012 17:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Call Me G.

בת: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCall Me G. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Call Me G. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)