לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.When you have lost hope, you have lost everything


“I'm one of those people who doesn't really know what he thinks until he writes it down.”


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2012

55 דברים שלא ידעתם עלי.


אז כבר תקופה ארוכה שלא דיברנו.

כאילו,

אתם יודעים על מה אני מדברת,

אני כותבת,

אתם קוראים.

מערכת יחסים שמתאימה לכולנו נכון?

אז החלטתי פשוט להכין לכם רשימה של דברים שלא ידעתם עלי.

ולמה לא ידעתם אותם?

כי פשוט לא הייתם צריכים ._.

אז נתחיל,

 

1. אני חייבת שכל העטים והעפרונות וכל מה שיש לי בקלמר יהיו לאותו צד.

2. אני חייבת שכל הדברים שבקלמר יהיו סגורים.

3. אני חייבת שכשאני עסוקה במשהו לא יהיה שום דבר שיסיח את דעתי.

4. אני חייבת שכשאני בכיתה כל מה שיש לי על השולחן יהיה מסודר. זה כנראה מפצה על חוסר הסדר שלי בחדר..

5. כשאני שוברת ביצה אני תמיד אשבור מהצד הנגדי לחלק עם הדיו הורוד הזה.

6. אני אף פעם לא שמה יותר מדי מלח. זה תמיד פחות מדי.

7. תחילת שנה אני תמיד אבטיח לעצמי לא לתלוש דפים מהמחברות אלא אם אני אהיה חייבת, כמו שאתם בטח יכולים לנחש, זה אף פעם לא קורה. לדוגמה, שנה שעברה, סיימתי את השנה עם מחברת פיסיקה שיש בה 19 דפים. מתוך 72.

8. מאז ומתמיד אהבתי את המספר 8.

9. כשאני מעלה את הווליום איפשהו [או עושה כל דבר שקשור במספרים] אני תמיד אדאג שזה יהיה מספר עגול, או שנגמר ב5 או מספר שמסמל משהו בשבילי.

10. אני בנאדם נורא דייקן. תשאלו אותי מה השעה ואני אגיד לכם את השעה המדוייקת. [לדוגמה, עכשיו, בזמן שאני כותבת את המשפט הזה, השעה בדיוק 16:14.]

11. כשאני יודעת משהו, אני בדרך כלל אגיד אותו. לא משמנה כמה יתחננו ויבקשו ממני לסתום את הפה ולא לדבר.

12. כשמגיע מצב שאני לא אומרת משהו שאני יודעת, זה הורג אותי מפנים כי ידעתי את התשובה.

13. קשה לי לראות אנשים שכותבים לאט מאוד במחשב. לאט מאוד. ל א ט  מ א ו ד  מ א ו ד.

14. כשאני כותבת מילה הרבה פעמים היא תיראה לי לא נכונה. כמו שכתבתי מאוד מקודם. הלכתי ובדקתי בגוגל אם זה נכון.

15. במילון באנגלית, לא תראו אותי בחיים משתמשת באינדקס בהתחלה.

16. אני מעדיפה לבזבז 5 שניות בלכתוב במחשבון 2^8 מאשר לחשב את זה בראש.

17. כשמזכירים משהו שאני אוהבת [כמו, שרלוק, האוס, משחקי הרעב, ביג טיים ראש, שר לויד, אשר מונרו, וכו'.] אני יכולה להשתגע. אבל באמת.

18. כשאני שונאת מישהו, אני אשנא אותו לתמיד. לא משנה מה הוא יעשה כדי לשנות את זה.

19. כשמישהו מגלה שאני שונאת אותו, אני בדרך כלל שמחה.

20. אני אף פעם לא מפסיקה לחשוב. ובדרך כל זה על דברים נורא מפגרים. כמו מה היה קורה אם לא היו הקלידים השחורים בפסנתר.

21. ההליכה מבית הספר בחזרה הביתה אלה בדרך כלל 10 הדק' שאני הכי אוהבת ביום. הכל תלוי כמה קר\חם באותו יום.

22. כשאני הולכת ברגל עולים לי הרעיונות הכי טובים לסיפורים.

23. רק פעם אחת בחיים שלי הייתי בכושר אמיתי. זה היה בכיתה ד'. לפני 6 שנים.

24. אין לי בעיה לשמוע שוב ושוב ושוב את אותו השיר.

25. אני בדרך כלל מחליפה שירים עוד לפני שהם הספיקו להתנגן 15 שניות. אלא אם זה שיר שאני ממש אוהבת. ואז, תקראו שוב את הסעיף הקודם.

26. הדברים היחידים שאני מסתירה מההורים שלי הוא העובדה שיש לי בלוג, העובדה שאני כותבת סיפורים, העובדה שאני אוהבת מישהו והעובדה שאני מדברת עם אנשים בפייסבוק יותר מאשר בחיים האמיתיים. [אנשים שאני מכירה. אתם יכולים לנשום עמוק ולהירגע.]

27. צירוף האותיות והמספרים הבא: x221bx613228 אומר לי יותר ממה שאתם יכולים לחשוב לעצמכם.

28. אני רוצה לעשות קעקוע כשאני אהיה גדולה. קורי עכביש, על הכתף הימנית.

29. אני מפחדת ממחטים. מאוד. זה הגיע למצב שמגיל 5 לא עשיתי בדיקת דם.

30. אני אתן לכם סיטואציה שתסביר הכי טוב את מה שאני רוצה להגיד, היום ציירתי על הסולייה של הנעל סמיילי עם עט, והרגשתי את התחושה של ה"סמיילי" כביכול, במשך כמה שעות. כאילו הוא מצוייר לי על הרגל. וזה קורה לי בכל דבר. לא רק ציורים סתמיים שנובעים משעמום.

31. בנוגע לסעיף הקודם, אני לא יודעת לצייר.

32. אף פעם לא ידעתי לצייר.

33. הדבר היחיד שאני יודעת לצייר בצורה טובה הוא סמיילי מכוער כזה שכל החברות שלי שונאות אבל אני פשוט מציירת בכל מקום.

34. בניגוד לרוב האנשים בעולם הזה, אני לא אוהבת פיצה. כאילו, אין לי בעיה לאכול.. אבל אני לא אגיד שזה האוכל האהוב עלי. אפילו לא בטופ 20.

35. אם כבר מדברים באוכל, אני אוהבת אוכל סיני בכלל, ודברים עם רוטב חמוץ מתוק בפרט, וכשנותנים לי לאוכל אוכל סיני אני מרגישה מאושרת.

36. העבודת שורשים שלי הייתה העבודה הכי לא מושקעת בכל היסטוריית עבודות השורשים של בני נוער בכיתה ז'.

37. מאז ומתמיד אהבתי את ספיידרמן.

38. כשהייתי ילדה קטנה ניסיתי להיות טום-בוי. ואני חושבת שדי הצליח לי כי לבשתי חולצות של פיקאצ'ו, ראיתי ספיידרמן וצבי הנינג'ה ובלייבלייד עניין אותי יותר מברביות.

39. בכיתה א' רציתי להיות נהגת אוטובוס.

40. אם ישאלו אותי מי החברה הכי טובה שלי לא תהיה לי תשובה.

41. אין מישהו שיודע עלי הכל, חוץ ממני.

42. במשך כל תקופת הלימודים שלי היו לי 6 מחנכים ומחנכות שרק 2 מתוכם באמת אהבתי. 

43. אני בנאדם נורא שקט, אבל כשנותנים לי להביע את דעתי לא מבינים איפה הייתי כל הזמן הזה.

44. במבחנים שצריך לכתוב בהם הרבה, רוב הזמן אני פשוט כותבת בלי לשים לב מה. בדרך כלל זה נכון.

45. אם כבר מבחנים, אני לא לומדת למבחנים. אני פשוט חוזרת על החומר לפני המבחן. וכן. זאת השיטה שאני לומדת בה. ככה קיבלתי 97 באזרחות ואנגלית. חברות שלי לא מבינות איך אני עושה את זה, ות'אמת, גם אני לא.

46. אני נרדמת טוב יותר כשאני שוכבת על צד שמאל. או עם הפנים לקיר.

47. קשה לי לתת לאחרים דברים ששייכים לי. [ספרים, תכשיטים, את המחשב שלי, אות הפלא' שלי.] גם אם זה רק לכמה דק'.

48. המקשים של [ל] ו[ע] במחשב שלי הם נורא בעייתיים. הל' לפעמים לא נלחצת והע' לפעמים יוצאת מהמקום.

49. הרבה פעמים יש לי בלבולים במילים כשאני מדברת מהר או שאני כועסת או שמחה.

50. אני מתקרבת לאנשים מסיבה מסויימת ומתרחקת מאנשים מסיבה מסויימת ואין מצב שזה קורה בטעות.

51. אני חייבת שלטוף ידיים אחרי כל מה שאני עושה.

52. אני נורא בעייתית בכל מה שקשור לאורות ואם יהיו אור שדלוק בלי סיבה אני אהיה חייבת לכבות אותו.

53. אני יודעת לארגן את הזמן שלי כל כך טוב עד שפעם אחת חזרתי הביתה ברגל מאיפשהו והגעתי בדיוק אחרי 27 דק' וככה הרווחתי 3 דק' נוספות לארגון של משהו.

54. אני בוכה מהמון דברים, אבל רק כשאני בבית או בסביבה שאני מרגישה בה נוח לבכות. לדוגמה, בבית ספר לא תראו אותי בחיים בוכה. ויש רק 3 או 4 חברות שראו אותי אי פעם בוכה.

55. חלמתי 3 פעמים שמישהו מהמשפחה שלי דורס מישהו שאני לא מכירה. בכל פעם זה היה מישהו אחר, סביבה אחרת, סיטואציה אחרת, אבל לכל שלושת האנשים יש ביניהם קשר משפחתי של בעל-אישה-בת.

 

אם שמתם לב,

כמו בסעיף 9, הרשימה נגמרה במספר 55.

אם הייתי רוצה לכתוב עוד 2 דברים הייתי ממציאה עוד כמה כדי שיצא 60.

אני מקווה שלמדתם עלי משהו.

כי אני לא בטוחה שאני כן.

תודה שקראתם את 50 העובדות המשעממות ביותר עלי.

עד הפעם הבאה,

SherLockeGirl

נכתב על ידי Call Me G. , 29/11/2012 16:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Call Me G.

בת: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCall Me G. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Call Me G. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)