לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.When you have lost hope, you have lost everything


“I'm one of those people who doesn't really know what he thinks until he writes it down.”


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

אני לא מאושרת


באמת שלא.

אני חושבת שאין בנאדם שהוא באמת מאושר.

אני לפחות יודעת שאני לא.

אני לא שמחה כל הזמן.

אני לא מחייכת וצוחקת כל רגע.

אני חושבת שאף פעם לא הייתה לי מטרה אמיתית בחיים.

אף פעם לא היה לי משהו להתגאות בו ולהגיד "אני רוצה את זה. ואני אשיג את זה למרות מה שאומרים",

אף פעם לא השגתי מטרה, ככה שאני לא יכולה להרגיש מאושרת שקיבלתי משהו שרציתי כל כך הרבה זמן.

אני מרגישה שיש משהו שעוצר אותי מלהגיע לאושר המושלם.

אולי זה כדי שתהיה לי תקווה לאושר.

ואולי אני פשוט צריכה להתאמץ יותר.

נכתב על ידי Call Me G. , 30/5/2012 15:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Call Me G.

בת: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCall Me G. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Call Me G. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)