לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.When you have lost hope, you have lost everything


“I'm one of those people who doesn't really know what he thinks until he writes it down.”


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

8/2012

אני לא הולכת לענות על זה.


חה.
הצחקת אותי.
נראה לך שאני אספר לך עלי דברים כאלה?
כאילו..
מי את חושבת שאת?
הבלוג שלי?
נו באמת.
למה נראה למחנכת שלי שאני אספר לה על הדברים שעשיתי בחופש?
למה נראה לה שאני אספר לה מה המטרות החברתיות שלי?
למה נראה לה שאני אספר לה מה עזר לי להצליח בשנה שעברה?
אלה דברים שאני שומרת לעצמי מסיבה מסויימת.
כאילו עוד שניה תכתבי לי 
"הסוד הכי כמוס שלי"
כאילו,
באמת?
אני לא הולכת לענות על זה.

בכללי היום הראשון עבר לא רע.

היא לא בכיתה שלי.

זה משהו טוב.

ואני מסיימת מוקדם בחלק מהימים.

והמחנכת נחמדה בסך הכל..

נקווה שתהיה שנה טובה ^^

בהצלחה D:

נכתב על ידי Call Me G. , 27/8/2012 16:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Covergirl ב-27/8/2012 16:22
 



11 לישראבלוג! מזל טוב ^^


טוב..

לא בליתי את 11 השנים האלה פה..

כי..

טוב..

הייתי ילדה קטנה שלא הבינה כלום מהחיים שלה רוב הזמן.

אבל עכשיו,

בתור מישהי כמעט בת 15 (עוד פחות מחודש ^^)

אני מרגישה שזה המקום שאליו אני שייכת.

את הבלוג הראשון שלי פתחתי לפני שנתיים. (או 3..)

כשהייתי בכיתה ז'.

פתחתי את הבלוג בעקבות זה שחברה אחרת פתחה בלוג ועוד כמה חברות פתחו בלוג ואז אמרתי לעצמי "למה לא".

בבלוג ההוא לא הייתי אנונימית..

התחלתי בתור אחת..

אבל תוך שניה כבר ידעו את השם שלי ובאיזה עיר אני גרה.

כן.

ילדה קטנה ומפגרת ^^

ואז מחקתי את הבלוג ההוא.

ופתחתי אחד חדש.

וגם אותו מחקתי.

ופתחתי אחד כדי לפרסם בוא את הסיפור שכתבתי בזמנו..

ואז סגרתי גם אותו..

ופתחתי בלוג ביקורת..

וסגרתי אחרי שבוע.

ופתחתי עוד אחד.

ופירסמתי בו סיפורים שלי.

ואז סגרתי גם אותו..

ואז פתחתי את זה.

והתחלתי בתור ספיידי גירל.

ואז, בין התקופה של ספיידי גירל להיום, פתחתי עוד בלוג. 

שמשמש אותי בשביל טיוטות.

כאילו..

אני כותבת סיפורים בטיוטות.

ומשם מפרסמת בפייסבוק.

ואז החלפתי את הכינוי.

את הגישה.

ואת דרך המחשבה שלי.

והפכתי לCoverGirl.

וככה בעצם,

התבגרתי דרך ישראבלוג.

גדלתי עם ישראבלוג.

חייתי בישראבלוג.

העברתי את כל תקופת החטיבה שלי בישראבלוג.

אני זוכרת שלא היה רגע אחד שהתחרטתי שיש לי את הבלוג.

אף אחד מהם.

סגרתי אותם כי רציתי להתחיל מחדש.

את הבלוג הזה בהתחלה לא תכננתי להפעיל בכלל.

הוא היה אמור להיות בלוג טיוטות.

ואז ראיתי שיש לי מחשבות שאני חייבת לפרסם.

אז התחלתי פרסם אותן דרך פה D:

ומאז,

הבלוג הוא הדרך שלי להסביר את עצמי.

הבלוג הוא הדרך שלי להוציא את המחשבות מהראש ולא להשאיר אותן תקועות אי שם מאחורה..

הבלוג הפך מזמן לחלק מהחיים שלי.

ואני שמחה שזה עוזר לי.

כי בלי זה..

הייתי משתגעת.

Love

CoverGirl

נכתב על ידי Call Me G. , 25/8/2012 13:51  
הקטע משוייך לנושא החם: איך אתם כבלוגרים רואים את ישראבלוג?
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ritush :) ב-26/8/2012 17:10
 



עדכוני טוויטר ששווה לזכור ^^


אוקיי.

אז ככה,

אני מכורה לדבר המדהים הזה שנקרא טוויטר.

באמת אבל..

כשחסמו לי את המשתמש הקודם..

לא ממש התרגשתי מזה..

עכשיו אני לא מבינה איך חייתי בלי זה כל כך הרבה זמן.

ובימים האחרונים האלכסים מציפים את הטוויטר בציוצים נחמדים ודיי.. חכמים.. כאלה.. כן..

אני מדברת על אלכס פטיפר ואלכסנדר לודוויג (לכו לגוגל. תחפשו. שחקנים ^^)

אוקיי.

נתחיל מפטיפר.

הקדמה קצרה - אלכס פטיפר, שחקן, בן 24, שיחק בסרטים אלכס ריידר, אני מספר ארבע, מג'יק מייק (שיצא לא מזמן ואני מתה לראות *-*) ובעוד כמה סרטים שאני בטוחה שראיתי אבל אני לא זוכרת..

1: Grades dont measure intelligence and age doesnt define maturity! - ציונים לא מודדים אינטיליגנציה וגיל לא מגדיר בגרות.

2: The only time you should ever look back is to see how far you've come. - הרגע היחיד שבו אתה צריך להסתכל אחורה הוא כשאתה בודק כמה התקדמת.

3: If being famous & popular means sleeping with random people, drinking, smoking and bullying, I don't wanna be famous or popular. - אם להיות מפורסם ופופולארי אומר לישון עם אנשים אקראיים, לשתות, לעשן ולהתעלל באנשים אני לא רוצה להיות מפורסם או פופולארי. (סורי על התרגום הצולע.. אני מנסה למצוא את החיבור הכי נכון משפט..)

4: There are no secrets to success. It is the result of preparation, hard work, and learning from failure. - אין סודות להצלחה. זה תוצאה של הכנה, עבודה קשה, ולמידה מכשלונות.

5:אוקיי.. זה לא בדיוק הוא צייץ.. אבל מישהי צייצה לו.. Be normal, and the crowd will accept you. Be deranged, and they will make you their leader. - תהיה נורמלי והקהל יקבל אותך. תהיה מסוכן והקהל יהפוך אותך למנהיג שלהם.

 

ועכשיו,

נעבור ללודוויג.

אלכסנדר לודוויג, שחקן, בן 20, שיחק בסרטים המסע אל הר המכשפות, משחקי הרעב, עוד אחד שהוא שיחק בו כשהוא היה קטן, ובמגודלים 2 (לא נראלי שהוא יצא עדיין..)

1: Children in the back seats of cars cause accidents but accidents in the back seats of cars cause children - ילדים במושב האחורי גורמים לתאונות ותאונות במושב האחורי גורמות לילדים.

2: It's amazing that the amount of news that happens in the world every day always just exactly fits the newspaper - מדהים שכל הדברים שקורים בעולם מתאימים באופן מושלם לעיתון.

3: We never rly grow up, we only learn how to act in public - אנחנו אף פעם לא באמת גודלים, אנחנו לומדים איך להתנהג בציבור.

4: I couldn't repair my breaks...so I made my horn louder - לא יכולתי לתקן את הבלמים, אז הפכתי את הצופר לחזק יותר.

5: Give a man a fish, and he will eat for a day, teach a man to fish and he will sit in a boat and drink beer all day  - תנו לאיש דג והוא יאכל אותו יום אחד. תלמדו איש לדוג והוא ישב כל היום בסירה וישתה בירה.

 

ופה זה נגמר.

אבל..

יש את אחת מהבנות שאני הכי אוהבת בעולם..

שכנראה נוראנורא אהבה אותי לפני כמה שעות.. והיא צייצה את הדבר הבא:

 To- me^^ she's amazing rusher! you guys should follow her! ;) - אינלי מושג איך לתרגם את הפריידי שאוט אוט..[ כי אני לא יודעת מה המשמעות של זה בדיוק.. זה כאילו.. בימי שישי (או כל יום אחר בשבוע..פה זה פריידי..) אז עושים את זה ואומרים מישהו שכדאי לעקוב אחריו.] אז קיצר:

פריידי שאוט אוט ל(הכינוי שלי, שהחלפתי אותו במילה me^^ כדי שלא תחשבו לחפש אותי או משו ^^) היא ראשרית(מעריצה של ביג טיים ראש) מדהימה! אתם צריכים לעקוב אחריה! ;)

אני באמת אוהבת אותה!

היא מדהימה.

והיא שינתה לי את החיים.

בצורה מדהימה.

והיא באמת מדהימה.

ואנחנו מדברות כמעט כל יום.

על כמעט כל דבר.

ואין לי תקשורת כל כך טובה עם רוב החברות שלי..

ולחשוב שאותה אני מכירה רק שנה..

 

בקיצור..

עבדתי על הפוסט הזה יותר מחצי שעה..

תוך כדי מעברים בין ישרא, לטוויטר, לפייסבוק..

ועכשיו..

אני אלך לישון.

לילה טוב.

CoverGirl :D

נכתב על ידי Call Me G. , 25/8/2012 01:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Covergirl ב-25/8/2012 14:09
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Call Me G.

בת: 27



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCall Me G. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Call Me G. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)