לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז בואי ניסע לרדוף אחרי השקט...


אני עוד פה, ואני סטודנטית. עייפה.

Avatarכינוי:  תקראו לזה, איך שבא לכם

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

תשובות לשאלון השבועי


האם את אדם עמוס?
בשנתיים האחרונות כן

מאילו כיוונים נופלות עלייך משימות גדולות?
מכיוון בית ספר בעיקר, אני די אחראית על אסיפת האישורים.

וגם מכיוון עצמי, אני די אוהבת עומס מסוג מסוים.

את מצליחה להתמודד איתן? מה את עושה כדי להצליח?
אני מצליחה להתמודד איתן, ברור. ואני חופרת לבנות שיביאו אישורים.

העומס מהכיוון שלי תמיד נוחל הצלחה, וזה כיף לי (:


אילו תחומים את מזניחה כאשר הזמן שלך דחוק?
תחום חברתי, בעיקר. ובכתיבה שלי.

האם הסביבה מתחשבת בך כשיש לך לחץ של מטלות?
הבית ספר לא מתחשב, בהתחשב בעובדה שרוב העומס הוא מבי׳ס.
במקדונלדס מאוד מתחשבים, בייחוד בתקופת בגרויות.

אני משתדלת להתחשב בעצמי, לא תמיד אני מצליחה (;

את עצבנית כשאת צריכה להספיק הרבה?
כן, אני יכולה לאבד כיוון, לאבד את העשתונות ולהתחיל לבכות מלחץ.

איך את מגיבה ברגע של כישלון?
באופן די קשה. אני בוכה, צורחת ומתעצבנת. אני מאוד קיצונית בעניין הזה.

ריבוי המטרות הופך אותך ליותר תוצרתית (פרודקטיבית)?
כן, כי אז עולים לי מיליון ואחת רעיונות בראש, שמפיקות סיפורים די טובים שאני כותבת (:

את אוהבת להיות עמוסה?
יש פעמים, ויש פעמים.
עם עומס בעבודה למדתי להתסדר, והיום אני מאוד משועממת כשאין לי אותו.
עומס בלימודים גורם לי ללחץ וחרדה, אז אני מתכננת את הזמן כדי לא להיות לחוצה

תפסת מרובה לא תפסת?
כן, זה או הכל או כלום.
אם אתה לוקח את זה רחוק מדי- אתה עלול לאבד את כל מה שיש לך. ואף אחד לא רוצה שזה יקרה לו.
"תפסת מרובה לא תפסת - תפסת מועט תפסת" [תלמוד בבלי, מסכת ר"ה]

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 26/10/2014 18:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




12,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתקראו לזה, איך שבא לכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תקראו לזה, איך שבא לכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)