לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז בואי ניסע לרדוף אחרי השקט...


אני עוד פה, ואני סטודנטית. עייפה.

Avatarכינוי:  תקראו לזה, איך שבא לכם

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

חמשת השירים האהובים עליי של אריק איינשטיין


[טריגר, בוודאות טריגר]

 

קשה לי להאמין שאריק איינשטיין התסלק מעולמו טרם עת, ב-26/11/2013.

והנה אני, נמצאת כאן לפניכם, ומביאה את השירים הכי אהובים עליי שלך אריק איינשטיין.

1. יש בי אהבה/אריק איינשטיין.
אני חושבת שזה די ברור, זה שיר מדהים, שנכתב ע"י בן-אדן מדהים אחד, לאחר. וזה ללא ספק האהוב עליי ביותר.
 

2. עוף גוזל/אריק איינשטיין.
אני זוכרת את עצמי, בתור פעוטה רואה "רגע עם דודלי" ו-"הבית של פיסטוק" בכיכובו של ספי ריבלין [שנפטר אף הוא אשתקד], אך אני לא בטוחה שראיתי "כמו גדולים" ו-"כמו גדולים 2", הילדים שלי יראו את זה, בע"ה.


 3. אני ואתה נשנה את העולם/אריק איינשטיין.
שינוי זה דבר גדול בחיים, ומ"כנפיים של קרמבו" למדתי שאפשר לשנות עולם של ילד בעל מחוגבלות בשעה וחצי אחת קסומה. :) ואני בעצמי עוברת שינוי בשנה האחרונה, שנה שעברה זה היה עם הפסיכולוגית שלי, והשנה זה עם פסיכותרפיסט ומומחה לבעיות חברתיות. ולהגיד על זה מילה? זאת לא בושה לעבור שינו!

 

4.י ומן מסע/אריק איינשטיין ואביב גפן.
שיר שלא הפסקתי לשמוע במהלך המסע לפולין של אחותי, למרות שלא יצאתי. חיבר אותי ברמות היסטריות למה שקרה שם, בכיתי ברמות היסטוריות כששמעי אותו ביום שהיא ביקרה באוושויץ.

 

5.חוזרים הביתה/אריק איינשטיין ושלמה ארצי.

 שיר שליווה אותי כל מהלך החופשה שלי בברצלונה בקיץ האחרון, שמעתי אותו בדיוק כשהמטוס נחת. אני חושבת שגם כאן בכיתי.

 

 

עד לכאן, הפעם.


אריק איינשטיין, 1939-2013.
אזכור אותך תמיד.
 

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 26/11/2014 21:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




12,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתקראו לזה, איך שבא לכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תקראו לזה, איך שבא לכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)