לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז בואי ניסע לרדוף אחרי השקט...


אני עוד פה, ואני סטודנטית. עייפה.

Avatarכינוי:  תקראו לזה, איך שבא לכם

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

אסור לך לחשוב, שאת כל-כך עייפה...


"צאי לטיול, לאור זריחה.." [עד מחר/אביתר בנאי]
היא התארסה אתמול אני ממש מאושרת!❤️

אחותי אמרה שזה קצת מלחיץ אותה, כשישבנו לראות "זגורי אימפריה" אתמול.
היום בבוקר היא הודיעה שאנשים התקשרו להגיד לה "בקרוב אצלך" ואז היא התקשרה לדודה שלי ואמרה:"זהו I, זה רק את ואני נגד העולם!" דודתי היקרה צחקה לה בפרצוף ואמרה:"את כולה בת 20! תנשמי.."
להזכיר לך שאחייניתך בת ה-18 התארסה אתמול?

~
דיברתי עם אותה הבת-דודה קצת בבוקר, ונוכחתי לגלות [באופן די מזעזע] שהיא עזבה את השירות שלה. התוכן של ההודעה לא כל-כך נעם לי ואפילו השתמע לי קצת בוטה. אמא כמובן נחלצה לעזרתי והסבירה לדודתי היקרה והאחרת [אשתו של אח של אמא] שאני כולה באתי לשאול משהו בנחמדות והיא [כנראה מרוב הלחץ, אני ממש לא מחפשת אשמים] פשוט אמרה לי משהו ממש מגעיל!

כאילו, אחותי, זה שאת מתחתנת זה מאוד נחמד ומשמח ויפה, אבל למה במחיר של לא לשרת את המדינה שלך?!

אני בחיים לא אבין אותה, כנראה.

~
היום היה יום קצת מסריח, פשוטו כמשמעו.
האנסין שהיה לי הלך די טוב ונוכחתי לגלות לשמחתי הרבה שממש הצלחתי בו. החיבור היה מדהים, אין כמו לכתוב על מקום העבודה.

נכנסתי שוב לדיכאון, אני ממש לא יודעת למה. יש לי תנודות במצבי הרוח, וזה הגיע לשפל המדרגה ביוני של 2014. אני בדיכאון, למרות שעל פניו ממש לא רואים את זה. אבל אני מרגישה, משהו לא בסדר. משהו חייב להשתנות לטובה.

 

 

פבואר, בבקשה תהיי טובה.

 


 

עריכה:

 

Maybe I know somewhere" 
deep in my soul 
that love never lasts. 
And we've got to find other ways 
to make it alone. 
Keep a straight face. 
And I've always lived like this 
keeping a comfortable distance. 
And up until now I had sworn to myself 
that I'm content with loneliness.  
[...]
I'm on my way to believing 
 ".And I'm on my way to believing

 

 

 

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 1/2/2015 21:20   בקטגוריות אופטימיות היא שם המשחק, צילום, שחרור קיטור, בית ספר, אופטימי, שירים שעוזרים לי לא ליפול  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




12,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתקראו לזה, איך שבא לכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תקראו לזה, איך שבא לכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)