לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז בואי ניסע לרדוף אחרי השקט...


אני עוד פה, ואני סטודנטית. עייפה.

Avatarכינוי:  תקראו לזה, איך שבא לכם

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

תמונות שאני רוצה לנצור.


ביום שישי היה חם, בטירוף. [גם עכשיו, אני יושבת מול המסך עם חולצה קצרה.]


אז עליתי למעלה וביקשתי רשות מאבא להשתמש במצלמה שלו. למרבה הפלא, הוא הסכים.
אני אוהבת את התוצאה, גם כשהפוקוס לא היה משהו. וגם כשהיה חשוך.






 








 






אני חושבת שהיא הבן-אדם היחיד שמצליח להצחיק אותי כשאני עצובה. וכך גם להפך. אני מאוד אוהבת אותה.
ולא מאמינה שאנחנו חברות כבר חמש עשרה שנים.


 


אלה הם שאריות של החיים שהן ממש טובות שאני בטח ארצה להזכר בהן שנה הבאה. (:


 







 


שבוע מוצלח לכולם (:


 


נ.ב. יומיים לסיירת בבי"ח תל-השומר. אני חייבת ללכת לשם, אין מצב שאני אהיה שם [שוב] ולא אלך לשם.
אני צריכה להגיד תודה. לאלוקים ולד"ר מזכרת. 


נ.ב.ב. אני מרגישה ריקנות, הכתיבה חסרה לי. היא מקום המפלט שלי, ואני לא מצליחה לשחרר אותה.


זאת כבר הפעם החמישית שאני שומעת את השיר הזה, שיר המקהלה היפה ביותר שנעשה ע"י המקהלה שאחותי הגדולה הייתה חברה בה, ואני מוקסמת כל פעם מחדש. מאוהב


 


 

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 8/3/2015 16:56   בקטגוריות צילום, אופטימיות היא שם המשחק, שירים שעוזרים לי לא ליפול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




12,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתקראו לזה, איך שבא לכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תקראו לזה, איך שבא לכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)