לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז בואי ניסע לרדוף אחרי השקט...


אני עוד פה, ואני סטודנטית. עייפה.

Avatarכינוי:  תקראו לזה, איך שבא לכם

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

עוד שנה החלפת קידומת!


יום-הולדת בשבת זה מוזר.
אבל עדיין, גדלתי בשנה.

פירסמתי פוסט בקבוצה שאני חברה בה, וזכיתי לכמות אהבה עצומה.

אני מודה לה' שזיכה אותי בעוד שנה בחיים שלי, ושהחליט להילחם עליי לפני 19 שנים.

 

נתקלתי בשיר שממש אהבתי כשהייתי קטנה, אז תהנו לכם. שולחת לכם אהבה וחיוכים לרוב! 

 


 

וזה הופסט, אם מישהו מעוניין לדעת על מה מדובר..

 

"שלום לכולם. קוראים לי ***** ואני משרתת במסגרת השירות הלאומי בפגייה בתל-השומר. התחלתי את השירות הלאומי שלי במטרה אחת ויחידה - לחוות סיפוק עצום ולעשות שנת שירות משמעותית ביותר.
אבל הסיפור ההיכרות שלי עם פגיית תל-השומר מתחיל בכלל לפני 19 שנים ביום שבו נולדתי.

אמא הייתה מאושפזת בהיי-ריסק בתל השומר בערך משבוע 12. ולא הייתה לה יכולת לזוז. היא השאירה בבית את אחותי הגדולה, שהייתה אז בסה"כ בת שנתיים וחצי. היא מספרת שהרופאים הגיעו וביקשו ממנה לדלל את אחד העוברים, והיא לא הסכימה. בטחה בה', נקרא לזה ככה. היא הייתה מאושפזת שלושה חודשים וממש הייתה צריכה ללמוד ללכת אחרי שהסכימו לה לקום מהמיטה.

ביום שנולדנו, סבתא שלי הגיעה לביקור. לאמא התחילו צירים תכופים אבל הרופאים אמרו שזה לא רציני, והיא תהיה בסדר. הם ממש נלחמו להשאיר אותנו שם עוד, אבל שלושתנו לא הסכמנו, רצינו כבר לראות מה זה העולם שכולם מדברים עליו, על כמה יפה וגדול הוא.. שבו פורחים הפרחים והשמש זורחת.. עד שסבתא לא הגיעה למשרד של הרופא וצעקה עליו שהבת שלה יולדת, ושלא יבלבל אותה ויגיד לה שהיא לא בלידה כי אותה היא ילדה בבית, הוא פשוט לא הגיע. הכניסו אותה בתכיפות לחדר הניתוח, ואז יצאה אחותי התאומה ***, שחורה, קטנה ובמשקל של 660 גרם בלבד. את ההזרקה של הטשטוש היא קיבלה אחרי ש*** צרחה את נשמתה, ואז היא נפלה. את הלידה שלי היא לא ראתה. אני נולדתי שתי דקות אחריה, במשקל של 625 גרם. הקטנה, שאין לה שם, כי לצערנו, היא לא שרדה, נולדה במשקל של 600 גרם בלבד.
אחרי הלידה אמא לא הייתה יכולה לזוז, אז היא הגיעה לפגייה רק אחרי כמה ימים...
אבא רצה לצלם את הכל, אבל זה כבר היה מאחר מדי. אמא ילדה. העבירו אותנו ישר לטיפול נמרץ פגים, ושם אמא הכירה את הרופא הכי מדהים עליי אדמות - ד"ר רם מזכרת.
היינו מאושפזות בפגייה חצי-שנה, ואז הוחלט לשחרר אותנו. אז שחררו אותנו הביתה. אמא שכרה אחיות ללילה, כדי שתוכל לישון ולהיות עם עדי, הגדולה. כשאחת האחיות אמרה לד"ר מזכרת שאנחנו לא מפסיקות להקיא את כל מה שאנחנו אוכלות, עבר שבוע והוחלט להחזיר אותנו לאשפוז קצר. האשפוז הזה הפך לשלושה חודשים שבסופם, השתחררנו במשקל של חמישה קילוגרמים בלבד, מתוקן גיל 4 חודשים..
הגעתי לשירות שלי בפגייה במטרה אחת נסתרת- לתת תקווה ואולי אפילו לקבל אחת. אני שם כבר שלושה חודשים ואני הכי מאושרת בעולם. כל אחות שמתוודעת לסיפור דרך אחות אחרת, דורשת שאני אספר את הסיפור שלי מא' ועד ת', ולהגיד את האמת? אני נהנית מזה בטירוף.. נהנית מכל עשייה, מכל צחוק קטן של אחד הילדים ומכל גדילה שלהם.

אז היי, אני **** ואני פגה. ילידת שבוע 24 במשקל 625 גרם 
אני מאחלת לכם פגייה משעממת, שהקטקטנים שלכם יגדלו, יפרחו ויהנו מהחיים.
אה, ויש מצב שיש לי יום-הולדת היום..  (סתם, יש לי ים-הולדת היום)"

 
עריכה:

מצאתי היום את מכתב השחרור שלי מהפגייה וגיליתי כמה גילויים די מפתיעים.. (כמו עצם העובדה שהשתחררתי 100 גרם יותר מאחותי התאומה במשקל!) מצחיק משהו, לא? 

 

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 19/12/2015 19:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




12,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתקראו לזה, איך שבא לכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תקראו לזה, איך שבא לכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)