לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז בואי ניסע לרדוף אחרי השקט...


אני עוד פה, ואני סטודנטית. עייפה.

Avatarכינוי:  תקראו לזה, איך שבא לכם

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

כדי להודות על מה שיש בך


היום במשמרת הגעתי לאחת המסקנות החשובות ביותר בחיים: לילדים יש דמיון פורה, שנעלם עם השנים.
חבורת ילדים צרפתים חמודים שיחקו ב"פיראטים" עם הקשיות והמכסים של כוסות השתייה שלהם, ומצאתי את עצמי בוהה בהם.
השעה הייתה כבר קרוב לשבע וחצי, ודי התעלמתי מזמני השירות, ופשוט בהיתי בהם. בהיתי בטוהר, בתום, בצחוק המשתובב שלהם, כי הם כרגע נמצאים במצב של בלי דאגות, בלי לחץ ובלי מתח כי הם ילדים, ילדים קטנים.

זה ישר החזיר אותי כמה שעות מוקדם יותר, שעת בוקר.. אני, בחלוק לבן מתבקשת על-ידי האחות האחראית להישאר בטיפול-הנמרץ, כי בדיוק חזרתי מארוחת-הבוקר. לא הרמתי גבה, ידעתי שמתוכננת קבלה, לא ידעתי עד כמה מסובכת היא תהיה.
לאחר כמה דקות הגיע יילוד, קטניצ'יק. ממש קטן, קרוב לשבוע שאני נותדתי בו, ושוקל דוווקא קטן, אבל יפה. הסבתא הייתה ובכתה בלי-סוף. האחות האחראית דיברה איתה והציגה אותי, הסברתי לה שאני גם פגה, ואמא ילדה את אחותי התאומה ואותי בשבוע מוקדם. כנראה היא לא שמעה טוב, כי היא חשבה שאני בעצמי אמא. כשהבהרתי לה שאין לי ילדים, ואלא אני בעצם  יילודה-פגה ממחלקת ט"נ פגים בתה"ש, היא פשוט חיבקה אותי.

אני חייבת להגיד שלא הרגשתי כל-כך נעים, הרגשתי שהאני כופה את עצמה בדיוק ברגע הכי קשה לה, שהנכד שלה נולד בשבוע מוקדם והולך להיות מאושפז זמן לא מבוטל, כי הוא יילוד בשבוע ממש מוקדם.
אח"כ פגשתי את בת-הזוג של האמא, שממש התרגשה שאני ליד הילד וביקשה שאשמור עליו. (אני לא מבינה מה יש להורים, הם מבקשים שאני אשים על הילדים שלהם עין, כאילו אני בייביסיטר והם הולכים לקפוץ מהאינקובטור בכל דקה נתונה)
כל ההורים שאני פוגשת, מתרגשים מזה שאני דוגמא חיה לעצם העובדה שהילדים שלהם גם יגדלו, יתפתחו ויצליחו.

 

בחזרה קדימה למשמרת.. בשמונה ב"ה סיימתי את המשמרת ואכלתי עד שמונה וחצי. התחברתי מאוד לעובדת החדשה, חיילת בתה"ש ופיתחנו שיחה ממש טובה. נשארתי כדי לארח לה חברה בסגירה שלה, שזה בניגוד אליי, לנקות מקום של מטר על מטר ולהפקיד כסף...

היה מצחיק בטירוף, ולא יודעת למה, הרגשתי בנוח לספר לה על היומיים האחרונים שהיו די חרא בשירות, כי אני לא מסוגלת לספר את זה לאחראית שלי. (טעות, אני מספרת לה קטעים, הגיע הזמן שאני באמת אשב איתה לשיחה..)"

בהזדמנות זו אאחל לכם לילה טוב ומבורך.


שורה תחתונה: חיבוקים זה לא דבר רע, בהחלט אם זה ממישהו שחיזקתי אותו לםפני כמה דקות.
לילדים יש דמיון עשיר ופורה, חבל שהדימיון הזה מדוכא במרוצת השנים.

 

 

 

 



 



 

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 28/12/2015 21:22   בקטגוריות אופטימיות היא שם המשחק, המלאכים הקטנים שלי, שירות לאומי, שירים שעוזרים לי לא ליפול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




12,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתקראו לזה, איך שבא לכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תקראו לזה, איך שבא לכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)