לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז בואי ניסע לרדוף אחרי השקט...


אני עוד פה, ואני סטודנטית. עייפה.

Avatarכינוי:  תקראו לזה, איך שבא לכם

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2016

תחילתו של פברואר....


הראש והלב שלי לא שקטים.
בעצם, הם כן. אבל זה שקט מתוח כזה, שכל רגע עלול להתפרץ למשהו יותר גדול, ח"ו.
המשמרות של שלשום ואתמול קרעו אותי, ואני עייפה בטירוף. הייתה משמרת סבבה אתמול, לא צעקתי, כעסתי או אכזבתי מישהו ואני מקווה להמשיך ככה מעכשיו.

 

היום גיליתי שאחת האימהות בפגייה מכירה את חברה שלי. היא אמנם לא חברה קרובה, אבל החלטתי להתקשר אליה (מהטלפון של האמא, יש לציין) והיא הופתעה ומאוד שמחה לשמוע את קולי. בגלל הפלאפון המפגר שלי, התעדכנתי שהכיתה שלי רוצה לעשות ערב כיתה. פייר? אני לא חושבת שזה יתקיים, כשזאת בצבא, השנייה בשירות לאומי, השלישית במדרשה וכמה בנות סוגרות שבתות כי הן בתקן גרעין או בשירות לאומי שצריכים אותה בשבת.
 בקיצור - גם היא וגם אני חושבות שזה לא יצא לפועל. לקחתי את המספר שלה מאותה האמא ואני מתה כבר שניפגש כל אלה שכן אני מדברת איתן מדי פעם. :)
 


אין לי יותר מדי מה לכתוב. ואה, פעם ראשונה אני לא מנקה את הבית בימי שלישי - וזה מרגיש גם רע וגם מעולה.

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 2/2/2016 16:29   בקטגוריות אופטימיות היא שם המשחק, המלאכים הקטנים שלי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




12,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתקראו לזה, איך שבא לכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תקראו לזה, איך שבא לכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)