לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז בואי ניסע לרדוף אחרי השקט...


אני עוד פה, ואני סטודנטית. עייפה.

Avatarכינוי:  תקראו לזה, איך שבא לכם

בת: 27




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

speed of SOUND


אני לא אוהבת הגדרות בכלל.

אני אפילו אגדיל ואומר שאני לא יכולה לסבול הגדרות. הגדרות מבחינתי הן חומר לימודי נטו, מסוג הדברים שלומדים בכל השנים של בית-הספר, התיכון ואפילו כן, בלימודים האקדמיים.

המוח שלי כל-כך מלא במחשבו עכשיו, שרק המוזיקה יכולה לנקות אותו.

אני כן אומרת על עצמי שאני דתייה, אבל אני ביום-יום לא מרגישה ככה.

זה מצחיק האמת, ככל שאני מרגישה ריחוק מהדת, אחת החברות הטובות שפגשתי בלימודים מבקשת את עזרתי כדי להתקרב אליה.

אני יודעת שזאת תקופה ושהיא תעבור, אבל אני קוראת לזה יותר הרגל (העניין עם הפלאפון בשת) ולא 'תקופה'.

וזהו.

אחותי מתחתנת עוד 11 ימים, אוף, לא בא לי שהיא תלך מהבית.

לא היא ולא השנייה.

 

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 12/8/2018 11:58   בקטגוריות אומץ, אופטימיות היא שם המשחק, שירים שעוזרים לי לא ליפול, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה א' נגמרה, דברים אחרים בפתח, ואז שנה ב'....


זהו, השנה נגמרה.

עברתי את כל מועדי א' בהצלחה, וברוך השם אין לי מועדי ב'.

 

אחותי מתחתנת בעוד 13 ימים, והלב שלי מתפוצץ מאושר, שמחה ואהבה, אבל הוא גם כל פעם נופל לתחתונים כשאני חושבת על זה,שבשנה הקרובה, החל מאוקטובר, שתי האחיות שלי עוזבות אותי עם ה הורים לבד.

ברור לי שהן יבואו לבקר, וברור שהתאומה תחזור כל סופ"ש הביתה , כי ירושלים לא רחוקה בכלל מכאן, ומה קרה? היא בסך-הכל מתחילה את השנה הראשונה שלה. היא רוצה להיות רופאת ילדים, לכן היא מתחילה מסלול אחר, של תואר אחר, בתקווה להגיע לחלום שלה.

אני מאמינה שהיא תצליח, ואני מאמינה גם בי שאני אצליח.

 

רפואה וסיעוד זה אמנם לא אותו הדבר, אבל אני רואה את זה כמקסים, שאחותי התאומהף זאת שגדולה ממני בשתי קות, כל-כך שונה ממני, אבל הולכת איתי על הכיוון של טיפול באנשים. אנחנו אמנם שונות, אבל די דומות.

החל מהמראה, דרך ההתעצבנויות, הריבים, הצעקות וכל מה שהולך בית בימים האלה בגלל הטירוף של החתונה, וכלה בכמות ההערה והאהבה שיש לנו אחת כלפי השנייה.

עם הגדולה זה אותו הדבר בדיוק, אולי אפילו קצת משחקים של "קנאה לא בריאה" בחלק מהמקרים, אבל אני מאוד אוהבת את שתיהן.

 

חזרתי לעבוד בשבוע שעבר, ואני בעצם לא כל-כך עובדת, למרות שאני מגישה. מקווה שבספטמבר, אחרי שכל התיכוניסטיפ שעובדים אצלנו ושתי החיילות יחזרו ל"מסגרות" שלהם, יהיה יותר שקט ואני אוכל לקבל את המשמרות שאני מגישה, כמו שצריך. אשתו של הבעלים (שהיא גם הבעלים, בעצם) בהיריון עם העולל השלישי שלהם, כולם גילו את זה היום וזה היה האמת די מרגש.

 

אני מתחילה שנה ב', ב-14/10/18, ושלושה חודשים אחרי, כלומר בינואר, התבשרתי לפני כמה שבועות שהוריי טסים לשבועיים וחצי בתאילנד, מה שאומר שאני נשארת לבד. כמובן שאני לא באמת אשאר לבד, כי זאת תקופת מבחנים ואני אלמד, ויש לי פה את דודה שלי ואת הילדונת, ואחותי בטוח תבוא ובלה, בלה, בלה.. אבל זה עדיין מכווץ לי את הלב, מזל שיש עוד חמישה חודשים על הנסיעה שלהם, אז יש לי זמן להכין את עצמי נפשית.  מהצד השני, זה אומר אוטו לשבועיים וחצי 

 

תאמינו או לא, התינוקת הקטנה (הבת דודה), סגרה שנה של אהבה שאין להסביר במילים ושפע של מתיקות בדיוק לפני שמונה ימים. היא הדבר שהכי חשוב לי עלי אדמות אחרי המשפחה שלי, אני שרופה עליה ברמות אחרות. היא כמובן, קיבלה את השם החדש והנכסף שלה – הילדונת 
לא חושבת שאני יכולה להסביר במילים כמה אני והמשפחה שלי מטורפים עליה, וכמה היא אוהבת אותנו בחזרה, זאת ילדה של נתינה ואהבה מחולקת שווה בשווה בין שלושתינו, שאנחנו העוזרות העיקריות של דודה שלי בטיפול שלה. (להיות אם יחידנית זה די קשה)

 

יש לי כל-כך הרבה דברים שרצים לי בראש, ואני די שמחה שהצלחתי לפרוק כמה עכשיו, הפריקה הזאצת עושה לי כל-כך טוב.

 

אני לא מאמינה שאחותי הגדולה מתחתנת בעוד שבועים!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 10/8/2018 12:48   בקטגוריות אוניברסיטה, אופטימיות היא שם המשחק, עבודה, המלאכים הקטנים שלי, אומץ  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לא ראיתי את זה בא, נשבעת.

וזה כ"כ מרגש.

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 11/7/2018 15:56   בקטגוריות אופטימיות היא שם המשחק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לנשום עמוק...


כל ההסתכלות הזאת על החיים היא אחרת.
כל דבר שאני עושה עכשיו, ולו הכי קטן, אני בודקת אותו שוב עם הוא נכון, אם זה היה בסדר, אם זה הגיע בכלל במקום הנכון ובזמן הנכון.

בעת הנכונה.

זה כבר לא סוד שקשה לי, זה כבר לא סוד שאני צריכה עזרה, ובטח ובטח שכבר לא סוד שיש חי שני חלומות גדולים שאני רוצה להגשים (ובעזרת השם ובהתשדלותנו זה יקרה) וזה להיות מיילדת ואחות פגייה. (ואם אפשר גם קורס על בסיסי, אז זה בכלל יהיה שוס עולם!)

הצפייה בבייבי בום חיזקה בי את ההבנה הזו.. עוד לפני שהבנתי בכלל שאני רוצה להיות אחות, התחלתי לראות בייבי בום, זה המשיך וזה גלש והמשיך לו. וכמובן שהוא מומש, כשבאוקטובר האחרון, יום וחצי אחרי שנחתי מארצות הברית עם המשפחה, בעודי בג'ט לג מטורף, ורק רוצה לישון, מצאתי את עצמי צועדת לקורס הראשון שלי (שגם נכשלתי בו במועד א של המבחן ושיפרתי במועד ב) כימיה.
הקורס האחרוו של סמסטר ב היה ביוכימיה, בדיוק עם אותה מרצה, מן סגירת מעגל נחמדה שכזו.

תקופת המבחנים הראשטנה הייתה לי די קשה, אבל עברתי אותה בשלום.. תקוםת המבחנים כרגע היא יותר סבבה, ואני מצליחה בה מעל כל הציפיות שלי.

באמצע הייתה נקודת שבירה, וזה כל הגילוי עם החשד של הסוכרת וכאבי הבטן שנמשכים עד היום. ונכון, אני לא שומרת בלל על הסוכר, ואני די בטוחה שירדתי עוד קצת בשבועיים האחרונים (וזה שהפגישה השנייה אצל הדיאטנית היא בשבוע הבא, כן?)

 

כל התקופה הזאת מבלבלת, כי אני מתחילה להיסגר על מה אני רוצה מעצמי, ומפחדת מזה כל-כך.

 

לא אוהבת את המילה הזאת, לכן אני אשנה נוסח:

 

לנשום עמוק.

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 10/7/2018 10:29   בקטגוריות אומץ, אוניברסיטה, אופטימיות היא שם המשחק, שירים שעוזרים לי לא ליפול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



scapes


החלום שלי הוא להפוך להיות אחות פגייה, כי שם, במקום הזה-הכל מתחיל, קצת לפני הזמן. ולפעמים, הוא גם נגמר-קצת לפני הזמן.

את החלום הזה, גיבשתי לעצמי במהלך השנה הראשונה של השירות הלאומי שלי; לקראת סופה. עוד לפני שארזתי את עצמי וברחתי לתוך הפסיכומטרי, לא אמרתי שלום יפה (וזה עגיין צובט אותי) ביום האחרון, פשוט ברחתי כי רציתי להתנתק.

אחת הסיבות שגרמו לי ללכת ללמוד את המקצוע הזה, היו האחיות המסורות שעבדתי איתן. חלקן עזבו; התקדמו; פרשו כנפיים. חלקן עודנן נשארו בשמחה, אהבה ועם הרבה הכלה.
כי להיות הורה לפג זה לא פשוט, כמו שלהיוולד לפני הזמן, זה גם לא פשוט. (ומי כמוני יודעת)

בשבת האחרונה דיברנו סביב השולחן על רשלנות רפואית. אמא אמרה דברים; אבא אמר דברים והמסקנה הייתה היא שלא "שולחים יד במי שנתן לך את החיים" וזאת אחת הסיבות למה הם לא הגיעו לתביעה נגד תל השומר. אני גם לא חושבת שיש צורך, כי הם נתנו לי את החיים, אז למה שאעמוד נגדם?

 

אז הנה אני כאן, בעיצומו של סמסטר ב', מוצאת את עצמי שוב נשברת. עייפה; מותשת. מותשת מהלימודים, כי מי ידע שסיעוד זה קשה?
מותשת מהנסיעות, לנסוע שעה וחצי לתל אביב זה קאדר..
ומותשת בעיקר מעצמי, ומזה שאני עוד פעם מתייאשת מהר מדי, ורוצה להרים ידיים-כי בשביל מה בעצם אני צריכה את כל זה עכשיו, והייתי יכולה לקחת לי עוד שנה של חופש, כי לסיים תואר היום בגיל 24, זה שיא המוקדם.

 

אני מנסה לא להישבר, וזה קשה..

 

אז אני מגוללת פוסטים, גם כאן וגם בפייסבוק. מחייכת לעצמי לנוכחת העובדה שאשכרה גדלתי לי לשים לב. שפוסטים מפגרים פינו את מקומם למשהו בעלי משמעות, שמהפילטרים שפעם לא היו לי, גיליתי על עצמי שאני מסוגלת לשמור בבטן, אפילו יותר מדי - ואז פשוט להתפוצץ.

 

מן גילוי כזה של גדלתי.

 

למרות שאני לא מרגישה את זה, ואני לא רוצה לגדול.

בכלל.

 

נ.ב. אני לא רוצה שזה יהפוך להרגל, אבל זה כבר נעשה מעצמו.

 

 

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 28/5/2018 07:24   בקטגוריות אומץ, אוניברסיטה, אופטימיות היא שם המשחק, שירים שעוזרים לי לא ליפול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשכלום לא דומה לכלום...


כלום באמת לא דומה למה שהוא היה לפני שלוש וחצי שנים, אפילו ארבע, אפילו חמש, ואפילו מתחילת התיכון.

התבגרתי, למדתי, השכלתי בתיכון, ועכשיו אני בעיצומו של סיום תקופת הסמסטר הראשונה שלי באוניברסיטה - לא פשוט אבל כיף.
אבל אני מרגישה מצולקת, ולהיות מצולקת זה לא כיף. זה מן בליל של רגשות שעולה לך ברגעים הכי לא צפויים, ברגעי משבר, בלילה במיטה שנייה לפני שאני נרדמת. ולמרות שאני נלחמת בעייפות זה תמיד משאיר אותי ערה עוד חצי שעה-שעה וזה מתסכל, רק בגלל שהייתה לי חוויה לא פשוטה מבחינה חברתית במשך שש שנים בתיכון, ואולי אפילו קצת ממקדונלד'ס, מה שהמשיך לשירות הלאומי.

 

יש לי בנות מקסימות בלימודים, ובעיקר אחת שממש שתהחברתי אליה (ואיפלו די התבאסתי שהיא אמרה לי שהיא בסוף לא יכולה לבוא ללמוד איתי מחר), ואני מרגישה די טוב כלפי חוץ, אבל בפנים אני עדיין שבורה ומנסה לאחות חתיכות. הבטחון עצמי שלי שואף לאפס, ולמרות שלא רואים את זה, מאוד מאוד קשה לי מבחינת החברה באוניברסיטה.
אני רוצה לפרוח, ואני מרגישה שזה הזמן שלי, אבל איך אפשר לפרוח כשיש צלקות כאלו? אני מתכוונת לחזור לטיפול.

 

והפעם, אני רוצה שינוי. ואני גם אעשה אותו.

 

 

נכתב על ידי תקראו לזה, איך שבא לכם , 17/2/2018 23:07   בקטגוריות אומץ, אופטימיות היא שם המשחק, תובנות מהחיים, אוניברסיטה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
12,411
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתקראו לזה, איך שבא לכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תקראו לזה, איך שבא לכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)