לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסובכת


ביסקסואלית שמבולבלת מהחיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

יפה וחלשה


ילדה יפה,

עיניים חומות,

ושיער ישר כמו שבנות אחרות חולמות.

חושבתת שהיא פשוט מכוערת

ואין מי שיחשוב שהיא מיוחדת.

 

היא מרגישה לא אהובה,

שונה,

מוזרה וטיפשה.

האיפור השחור, נועד להסתיר

את כל מה שהלב שלה מנסה להסתיר.

 

אבל היא לא יודעת,

כמה שבנות אחרות בה מקנאות

הן אומרות עליה קללות ואותה תמיד מעליבות.

כל זאת בגלל שהיא כזאת מדהימה ביופיה אבל היא גם חלשה

היא חלשה ולא יכולה לעמוד על שלה

לא יכולה להסביר שנמאס לה

היא רק מסתגרת בנשמתה ובוכה את נשמתה

 

ילדה יפה, 

עיניים חומות,

ושיער ישר מו שבנות אחרות חולמות.

חושבת שהיא פשוט מכוערת

ואין מי שיחשוב שהיא מיוחדת

 

היא מרגישה לא אהובה,

שונה,

מוזרה וטיפשה

האיפור השחור, נועד להסתיר

את כל מה שהלב שלה מנסה להסתיר

 

ילדה תקשיבי לי, 

אין מישהי כמוך בעולם הזה

תתחזקי ותתאמצי, ותהיי מה שאת רוצה להיות.

נכתב על ידי It's my life , 21/9/2012 22:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מה שהאיפור עושה לפנים.
הוא יכול לעשות כל כך הרבה דברים, הוא יכול לגרום לכך שפנים יראו כמו חוברת צביעה של ילד בגן אבל הוא גם יכול לגרום לכך שמי שמתאפרת תהיה פשוט מדהימה.
יש איפור שמח, ויש איפור עצוב, ויש איפור שפשוט עושה טוב להרגשה.

כל אחת בוחרת איך להתאפר. אני חייבת להודות שאני רואה בנות ששמות כמות מוגזמת וזה כבר בכלל לא יפה להן, אבך אני מכירה בנות ששמות איפור כל כך עדין שלא רואים אותם, אך הוא בכל זאת מייפה אותן.

אני לא יכולה להגיד שלפעמים אני לא שמה כמות מוגזמת של איפור, כי זה יהיה שקר. אני אוהבת גם איפור עדין וגם חזק, וכל פעם שמה לפי המצב רוח שלי. רבה פעמים גם פשוט אין לי מצב רוח לאיפור ואני הולכת עם המראה הטבעי.


 

[זאת תמונה שמצאתי באינטרנט ואישית מאוד אהבתי]

נכתב על ידי It's my life , 19/9/2012 16:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  It's my life

בת: 25

תמונה




קוראים אותי
601
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIt's my life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על It's my life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)