לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ૐ



כינוי:  גברת ציצי

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

היוש


איך קורה שהבנאדם שזיין אותי הכי טוב בשנה האחרונה הוא סוגשל ערס בעל מנת משכל של כפכף עץ?

הייתי מופתעת למצוא את עצמי במיטה שלו ועוד יותר מופתעת שהוא פאקינג מזיין מדהים.

 

ברכותיי *****, האורגזמה של אתמול נכנסה לשלישיית האורגזמות המדהימות ביותר שחוויתי.

 

עד כמה פקק הוא היה? תאמדו בעצמכם:

אני- גומרת, רועדת כולי ומוציאה אותו ממני.

הוא: "מה קרה? הכאבתי לך נסיכה? אני ממש מצטער... את צריכה מים? רוצה שנפסיק?"

אני(עונה מתנשפת, עדיין בערפול חושים) "לאלא, זה טוב, אני רועדת כי זה היה טוב ..." מסבירה לו כמו שמסבירים לילד קטן "... תמשיך תמשיך"


 


 

מה קורה לכם גברים יקרים?

פעם לא יכולתי לעמוד בפניכם, היום אתם פשוט משעממים אותי.


זה הגיע למצב שהעפתי שבוע שעבר גבר מהמיטה שלי באמצע הלילה.


עד אתמול חשבתי לעבור צד - ניראה ששם מעניין יותר.



"COMING SOON- גברת ציצי יוצאת לכבוש את המין היפה"

 



להית'.

נכתב על ידי גברת ציצי , 23/6/2014 18:16  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון - ב-27/12/2015 07:44
 



מממ


"... הטעות שעושים תשעים ותשעה אחוזים מבני האדם...היתה להתבייש במה שהם,
לשקר סביב זה,
לנסות להיות מישהו אחר...
...כנות הפחידה אנשים, הממה אותם.
אנשים אחרים שקעו בבוץ של מבוכה ויומרה, מבועתים שמא האמת שלהם תדלוף ותצא לאור..."
נכתב על ידי גברת ציצי , 8/6/2014 17:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון - ב-15/6/2014 12:33
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת ציצי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת ציצי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)