לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my way to SKINNY



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

חזרתי


אז לא הייתי כאן כבר קרוב לשנה וחצי אני חושבת והגיע הזמן לחזור..

אני בת 16 וחצי היום והפוסט האחרון שלי עסק בזה שאני מפסיקה ללכת לאישפוז יום באסף הרופא ועוברת לטיפול פרטי, זה לא עבד טוב, ירדתי עד ל44 (קילו מאיפה שהפסקתי לעדכן כאן) ואז התחילו בולמוסים (סיוט חיי) הפכתי לבולמית.. אף אחד לא ידע וההורים חשבו שהחלמתי באורח פלא אז שחררו אותי מהטיפול.. עליתי הרבה במשקל (10 קילו ).. שנה וחצי אחרי שהבולמיה התחילה ואני עדיין באותו מצב.. אומנם במהלך השנה וחצי האלו ההורים כבר הבינו שלא החלמתי ולפני כמה שבועות גם חזרתי לדיאטנית.. אבל זה לא עוזר וזה לא יעזור.. אני צריכה עזרה.. אני רוצה לחזור אחורה למה שהייתי- רזה.. אני אתחיל לכתוב כאן.. מקווה למצוא כאן את התמיכה שאני זקוקה לה!! אני אלחם ולא אפסיק עד שאני אצליח !! 

נכתב על ידי , 2/11/2013 17:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27




590

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לskinny_lover אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על skinny_lover ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)