לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I write my life


סתם עוד בלוג חסר משמעות . כמו החיים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2012

The life that I wanted


אין לי את החיים שרציתי..

האמת , שאני לא חולמת להיות מקובלת או שכולם בשיכבה יכירו אותי .

החיים שאני רוצה הם דווקא להגיע לתיכון וליראות מה יקרה , או ששנה הבאה תתחיל כבר ולהכיר את כל החדשים .

האמת , ששנה הבאה היא השנה האהובה עליי , אחח כיתה ח' , לבחור מגמה שתנהל לך את החיים , וכאלה 

אוף . כולה במרחק של קצת יותר מחודשים ..

 

אולי תגידו שאני מוזרה , אבל האמת שאני דיי בקטע של לונר [ Loner ] חחח אני רוצה להיות מהטיפוסים המיתבודדים האלו , כי אני יודעת שככה אני הכי יצליח בלימודים הכושלים שלי D:

 

האמת , רק באנגלית אני טובה .. קיבלתי 98  במיצ"ב ואני מדברת שוטף + גמאר [ Grammer ] תקין D:

במטמתיקה אני כישלון חרוץ .. וזה לא שאני מהמבריזנים האלו שלא נכנסים לשיעורים ולא עושים הומוורק .. אני דווקא מהחרוצים ,

שכן משתתפים עושים הוומוורק מקשיבים וכולי .. 

אין לי מושג מה קורה לי במיבחן שאני יוצאת עם ציון של 30 -20 וכאלו .

האמת שהישתפרתי .. הצבחן האחרון שלי היה 71 שזה ממש טוב 3: 

And now I happy :3

 

שיר שיעזור לכם בחיים [האמת שלא אבל הוא סתם יפה D: ] 

 

 

 
נכתב על ידי אלפית , 3/6/2012 18:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Human Mind..


ישבתי לי באוטו וחשבתי .. אנשים מושפעים מאנשים אחרים , לא משנה כמה תנסו לא להיות מושפעים . 

זה פשוט ככה . לדוגמה , היה לי תקופה שאני וחברה שלי היינו ביחד המון , יש לה מין סגנון דיבור מוזר כזה , והתחלתי לדבר כמוה בלי לשים לב . זה הפך לנורמאלי .. זה פשוט נקלט במוח לאט לאט בלי שבכלל שמים לב . 

אולי , שיטת הקוף בנאדם אמיתית , פשוט צריך לשבת מול קוף ולעשות את אותה התנועה במשך שעה .. בסופו של דבר זה ייקלט , הוא יעשה את התנועה הזאתי גם . 

האמת , כשחושבים על זה , זה דבר מדהים , לדבר כמו בנאדם אחר , בלי לשים לב . מרתק . מיוחד . 

האנושות היא אחת מאוצרות הטבע המדהימות שקיימות כיום , אנחנו פשוט עסוקים בלהמציא דברים שאנחנו בכלל לא שמים לב שאנחנו הורסים את שאר אצרות הטבע .

וכן אני בנאדם ירוק 3: 

הפירמידות של גיזה , נחשבות אוצר טבע , ואותם אנחנו יצרנו . 

אנחנו יצרנו חצי מאוצרות הטבע . וואוו .

נכתב על ידי אלפית , 1/6/2012 23:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Mirror mirror on the well , how is the feriast of them all ?


Never let me go -

 

 

 

אני לא יודעת למה , כל פעם שאני שומעת את השיר הזה , אני רואה את עצמי במצבים שפלים ..

 

אבל היום . פעם ראשונה , ראיתי את עצמי שמחה ומאושרת . אפילו ראיתי דברים שאני אוהבת .. לא יודעת למה זה , אולי בגלל שנילחמתי על הבית וזכיתי בו ? אני כבר לא יודעת . מה שכן אני יודעת , היום גרמתי להורים שלי להיתגאות . גם אם לאמא סיפרתי את הדבר בארבע עיינים ולאבא בטלפון. 

זה לא משנה . זה לא משנה יותר .

פרח

 

 

נכתב על ידי אלפית , 1/6/2012 14:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אלפית

בת: 25

Skype:  stav.halfon 

תמונה




92
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלפית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלפית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)