לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Me, and My Crazy Mind


כולנו משוגעים. אני בין היחידים שמודים בזה P:

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

A Good Point Of View


אז נכון שהחיים מבאסים לפעמים וזה, אבל יש גם דברים טובים, ששווה לחיות בשבילם ^^

הנה מה שעושה לי טוב (;

 

 



 

אני כול יום הולכת ברחוב חזרה מבית ספר ומסתכלת על העצים בצדי המדרכה וצמחים בכללי הם יצורים מהממים :P

בא לי כ"כ לצלם את הקליפות של העצים לפעמים אבל אני לא עושה את זה, שלא יחשבו שאני משוגעת XD [טוב, אני כן, אבל לא כולם צריכים לראות]

אני אתחתן עם מי שרק יראה את העולם כמו שאני רואה אותו, אם הוא רק יראה את היופי בטבע כמו שאני רואה... 

 

 


 

 

SO אתם בטח יודעים שאני אוהבת לכתוב (:

אז מה שעושה לי טוב, זה לכתוב :P [ולצייר בשיעורים גם נחמד ^_^] אני כותבת על כול מה שעובר לי בראש וזה כ"כ משחרר.

אפשר למצוא בספרים שלי [בתקווה שיצאו] דעות שלי, חלומות [XD] , והרי שבכול דמות יש תכונה אחת לפחות מהאישיות שלי [=

 

 


 

מה גורם לך לחייך? [מוזמנים לכתוב בתגובות, ד"א]

אצלי זה לגרום למישהו אחר לחייך ^^ [לא קורה לעיתים דחופות... /:]

 

מה עוד גורם לי לחייך? השטויות של ילדים קטנים ^^ יש להם דימיון כזה עשיר... ואין להם גבולות מוגדרים. זה מה שעושה אותם לכול כך מופלאים בעיניי.

אני מתנדבת בגן טיפולי [מטעם בית ספר, אמנם אבל עדיין נחשב, לא? :P] והילדים שם כאלה חמודיייים (:

 

 


 

 

אוו נכון שעוד מעט קיץ? איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףף

הדבר היחיד שקיץ טוב יותר מחורף זה: [כזה ברור שזה] החופשששששששששששששש הגדוללללללללללללל!!!!!!! ווהווווווווו D:

 

עשיתי לק תותים [= צילמתי את זה ב1-2 לפנות בוקר אז סלחו לי על האור שגורם לירוק להראות כמו כחול :P

http://www.fastup.co.il/images/17102014.jpg

 

 


 

 

אוו חדשות טובות: בת דודה מדרגה שנייה [ששש זה מסובך XD] באה לארץ ^^ [גם המשפחה שלה XD]

יש הרבה דברים שאני רוצה לספר לה :P עם היינו חברות ממש טובות , היינו משחקות הרבה ביחד בברביות ובראציות ורואות מועדון ווינקס 

[פעם הייתי כזאת >.>]

 

 

 


 

 

ושיר : [חחח תנסו לשיר את זה ברחוב XDD]

 

http://www.youtube.com/watch?v=XGPvGzfoJAg

 

[אני פשוט אוהבת את זאתי עם נקודת החן כי היא משחקת בסרט שאני אוהבת D: קוראים לה אליסון מישלקה :P]

 

 

ושיר יפה הרבה יותר: [אבריל לאבין ^^]

 

http://www.youtube.com/watch?v=fPVI7dQMTeY

 

אני ממש אוהבת אותו (; וזה אחד השירים ה-"נדירים" כלומר כאלה שלא הרבה שומעים אז קשה יותר למצוא אותם...

 

 


 

 

תזכרו שנכון שהחיים קשים, אבל יש דברים ששוה לחיות עבורם ^^

לסיכום בקצרה:

צמחים; ילדים קטנים; חופש; כתיבה; חברים מהעבר; שירים.

 



נכתב על ידי , 2/6/2012 14:55  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם טוב, מחייך אתכם, גורם אושר
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Gray Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Gray Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)