לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Me, and My Crazy Mind


כולנו משוגעים. אני בין היחידים שמודים בזה P:

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

חופשששששש גדול ^^


SO SO SO היום סיימתי חטיבה באופן רשמי!!!!! יאיייייאיאייאיאיייאיאיייי D:

 

כולם היו עצובים ומלאאאאאאא בכו [אני לא, אני ממש התרגשתי משמחה שאני הולכת סוף סוף לצאת מהמקום הזה D:] 

אז הם אמרו "נעשה מפגשי איחוד ונבוא לבקר" אני לא בטוחה כ"כ לגבי זה P:

 

אני מרישה כ"כ חופשיה! כול הרוסים הולכים ל___ [אני לא אגיד כי אז תדעו באיזו עיר אני גרה $:] ואני הולכת עם ממש קצת ילדים [טוב, מי שאין לו מגמה שתקבל אותו D:<] ל_____ [אני ברובוטיקה D:] הבעיה שנראה לי שיהיו שם ערסים וכאלה... אבל אני לא יודעת..

 

אוח אני אוהבת את ש' ^^ 

הוא נתן לי בתעודה 80 למרות שהממוצע שלי במקצוע שלו היה 57 ><

חמוד D;


 

זוכרים את ל'?

אתמול היינו במכון וינגייט [מסיבת סיום וזה... החברה הכי טובה שלי שכנעה אותי לבוא - דרך הסקייפ ^^] במסיבת סיום שכבתית וזה, בלה-בלה-בלה

ולסכם לכם בקיצור, אני ישבתי בצד איזה 3 שעות

הוא בא אליי ואמר: למה את לא מסתובבת קצת?

אני: עם מי למשל?

הוא: אני לא יודע מי כול החברים שלך..

ואני: גם אני לא /:

אח"כ הלכנו לראות את הים ולאכול ארטיקים ולקיוסק לקנות גלידה [נשארתי עם -3 ש"ח XD] וזה..

ואחרי ארוחת ערב, הלכנו רק שנינו להסתובב [אז היינו עם מ' וד' וא' ששמעתם עליה, ועם מ' אחר] והייתה לנו שיחת נפש כזאת $: אני בכיתי, הוא בכה... ואז שוב אני P:

אבל לא חשוב. אחרי זה הקשר שלי עם אתם-יודעים-מי מהפייסבוק נראה לי מה-זה שטותי ובטח כול מה שנעלבתי ממנו כזה דבילי

 

אבל אני חושבת שאולי אני אשמור עם ל' על קשר [מכול הכיתה... הוא היה הידיד היחיד שלי :< זה רק הגיוני]

עם האחרים? לא נראה לי D:<

 

ושכחתי לספר

היה ילד אחד, ל' [אחר XD] שראה אותנו מדברים ואמר לי: תיזהרי אבא שלך מתן לי את האופניים שאני לא אספר לו דברים

אבל הוא מהערסים המפגרים האלה $:

לא משנה >.> 

 


אז הנה מה שאני רוצה לעשות בחופש הגדול:

 

1.

אני חייבת, פשוט חייבת, ללמוד לנגן על גיטרה! חייבת!

 

2.

לעשות תוכנית לימוד של עיצובי לק ביוטיוב עם ש' [שאולי קוראת את זה O:]

 

3.

אוח איך שכחתי, זה הכי חשוב: להרזות :<

כי *רואים* עליי את השומן /: זה לא שאני רוצה עכשיו לשקול 30 [OMG הבנות האלה מטורפות] אבל אני רוצה שלא יראו את השומן בפרצוף... וברגליים.. /:

 

4.

לכתוווווווווווב D:

והרבה ^^

נקווה שאני אצליח לגמור עוד איזה 4 ספרים ככה XDD

[משעמה בלתי אפשרית $:]

 

5.

לצלם את עצמי שרה ולהעלות ליוטיוב ^^

כי אני חייבת לדעת :P

 

 


שיר לקיץ? WALKING ON SUNSHINE

דאא XD

אבל לא יודעת ~.~

אין לי שיר יפה לקיץ... או שאני פשוט לא זוכרת עכשיו וגם אין לי כוח לחשוב... בשביל זה יצאתי לחופש XD

נכתב על ידי , 20/6/2012 12:31  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Gray Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Gray Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)