לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Me, and My Crazy Mind


כולנו משוגעים. אני בין היחידים שמודים בזה P:

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

תשובות לשאלון השבועי


אולימפיאדת לונדון 2012 בעיצומה ורצינו לדעת מה דעתך: האם את מתחברת לקדחת האולימפיאדה או מחכה שהכל כבר יעבור ויעזבו אותך בשקט?
האמת שאני רואה רק לפעמים, לראות איזה מקום אנחנו :P
וגם זה לא ממש... רק כשמישהו אחר רואה אני מצטרפת ומעירה הערות מטומטמות D:

איזה ספורט את אוהבת? יש לו ייצוג באולימפיאדה?
חץ וקשת D: לפי מה שראיתי יש ייצוג
הלוואי שיכולתי לעסוק בספורט הזה $:
הניסיון היחיד שיש לי זה ממלון U CORAL BEACH החדש באילת [חעעע אני הייתי בו לפני שהוא נפתח XD גווו הטבות לחיילים בקבע ומשפחותיהם D;]
יש להם עמדת חצים וקשתות ליד החוף אז כול הזמן אני ואחותי הלכנו לשם כשהיינו במלון :P

האם את עוקבת אחרי ענף ספורט כלשהו בטלוויזיה?
ממש לא XD
אולי הייתי אם היה בזיירות [אני פשוט קולטת את הדברים האלה ממשפטים בטלוויזיה ואז מחפשת על זה בגוגל ^^ בזיירות ~ מתיאוריית המפץ הגדול]
או חץ וקשת..

יותר מענף אחד? כמה? אילו?
אע?
EXCUSE ME?

באילו ענפים יש ייצוג לספורטאים ישראלים?
אממ ממה שאני יודעת
~ שחייה [בן דוד שלי עשה על זה כתבה אז הוא אמר לי]
~ התעמלות מכשירים
~ התעמלות אומנותית [בת דודה שלי מתעסקת בזה והיא לא מפסיקה לדבר על נטע ריבקין XD]
~ שיוט [?] איך שלא קוראים לדבר הזה עם הגלשן שמחובר לדבר ההוא :P
~ עוד דברים שאני לא זוכרת/יודעת אבל בטוווח יש $:

כמה מדליות יש לישראל באולימפיאדות השונות?
לא יודעת ~.~

מי המדליסטים של ישראל?
ל-א יודעת ><

מי הספורטאי שהיית רוצה לעשות איתו אימון? אפשר לבחור מכל נבחרת ולא רק מישראל
לא מכירה ספורטאים חוץ מבני דודים שלי XD

מה זה הכפר האולימפי?
שמץ
אין
לי

רבים מתושבי לונדון התנדבו לעזור באירגון האירוע. אם האולימפיאדה הייתה מתרחשת בארץ האם היית מנדבת את זמנך לטובת העניין?
תלוי איפה בארץ זה היה ומה הייתי צריכה לעשות
אם נגיד הייתי צריכה לעזור במשהו שאני מסוגלת וזה קרוב אליי אז בטח אין בעיה

מתי מסתיימת אולימפיאדת לונדון 2012?
עוד איזה שבוע ככה ?



וואו אני בקיאה בזה XDD

נכתב על ידי , 4/8/2012 23:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Gray Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Gray Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)