לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Me, and My Crazy Mind


כולנו משוגעים. אני בין היחידים שמודים בזה P:

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

שאלון+צביעות


חלק ראשון, שאלון מהבלוג תחרות כתיבה

 

1) כמה זמן את כותבת?

 

טוב, טכנית עוד לפני שידעתי לכתוב XD

ציירתי ציורים ואמרתי לגננות שלי לכתוב את מה שאני אומרת ^^ אני אפילו לא זוכרת את זה אבל אמא שלי אמרה לי כשמצאנו כמה ספרונים כאלה של דפים משודכים ביחד 3:

ואני זוכרת שבכיתה א' כתבתי כמה ותלינו אותם בכיתה... 

אבל לכתוב-לכתוב? את זה התחלתי בגיל 12, כשהתחלתי לכתוב את הספר הראשון שלי, שעכשיו בדרך להוצאה לאור ^^

 

2) האם אי פעם שיתפת מישהו (מחוץ לאינטרנט) בכתיבה שלך? מי?

 

כן 3:

ידיד אחד.. את השאר לא מכירה במציאות /:

 

3) האם יש ז'אנרים ספציפיים שאת מעדיפה לכתוב? פרטי: 

 

פנטזיה ומד"ב!!!!! D:

 

4) רוב הכותבים מפתחים יחס ורגשות כלפי הדמויות שלהם.

האם יש לך דמות שאת אוהבת במיוחד? אם כן, למה היא?

 

 

כן ואני לא יודעת כמה זה טוב/בריא מבחינה פסיכולוגית ._.

אני ממש אוהבת את ברוק וזאק וג'ק ורוז ודרייק ומייק $:

וגם את לוקאס ~ אבל הוא מסיפור אחר


5) האם את שוקלת קריירה בתחום, או שזה רק תחביב?

 

 

זה יהיה גג כזה נראה לי... עיסוק צדדי, ואם יפרסמו את הפר הראשון שלי זה יהיה להרבה זמן (:

אני רוצה להיות במאית, אבל אם להיות יותר ריאליסטים אז נראה איך אני אהיה ברובוטיקה :P


6) יש איזשהו סופר/משורר/אמן ספציפי שנותן לך השראה בכתיבה?

ספר שאהבת במיוחד ואולי השפיע עלייך?

 

 

אואן קולפר ^^

ארטמיס פאול .

 

אני התחלתי לכתוב רק בגלל שקראת את ארטמיס פאול !

אם לא זה אני לא יודעת אם הייתי מגיעה לזה $:


7) האם את משקיעה הרבה מחשבה בבניית דמויות ורעיונות,

בתיאורים, במוטיבים ואמצעים ספרותיים אחרים?

 

 

כןןן $:

פתחתי תיקייה מיוחדת בשביל דמויות וכתבתי שם תיאור על כול אחת

וגם שיניתי ממש ברגע האחרון פרטים שכבר לא התאימו לדמות שהתפתחה ^~^


8) האם את מוצאת את עצמך חושבת לעומק על משמעות

של ספרים שאת קוראת ומנסה לנתח אותם? האם את מנסה

לפתח דרך זה את הכתיבה שלך? 

 

 

לא יודעת לענות על הראשון...

 

אני מנסה כול הזמן לפתח את הכתיבה שלי, וקריאת ספרים בהחלט עוזרת D;

אני גם מבקרת את הספרים שאני קוראת XD

נגיד בספר אחד יש איזה דימוי שחשבתי שהוא ממש נורא

ובאחד הספרים של ארטמיס פאול [המושבה האבודה] כתוב בסוף אחד הפרקים: "לחגור חגורות, ילדים וילדות. אנחנו עומדים להשתתף בקרב מכוניות."

ווהתחלת הפרק שאחריו: "בסוף לא התרחש מרדף מכוניות..."

ואני הבנתי שהוא ניסה לתאר מרדף מכוניות וזה לא הלך XD


9) מה את עושה כשיש לך מחסום כתיבה?

 

 

משוטטת בויקיפדיה 3:


10) איך את מקבלת ביקורת?

 

 

ביקורת בונה? בכיף ^^

תמיד טוב לדעת מה צריך לשפר ואז לשפר אותו... בגלל זה נתתי לכמה אנשים לקרוא את הספר שלי, שיגידו מה לשפר :P


11) מהו הסיפור/שיר/קטע האהוב עלייך שכתבת? במה הוא עוסק?

 

 

אוו אני אוהבת את כול הקטעים שאני כותבת XD

אם יש קטע שאני לא אוהבת הוא לא נכנס P:

 

אבל קטע שאני ממש אוהבת ?

 

~~~

מצאתי את עצמי כך, ברחוב נטוש בקצה השכונה, באמצע הלילה, כשבדיוק התחיל לרדת גשם. ולא יכולתי לזוז.

לא, אני לא הילד ההוא שמרביצים לו. גם לא זה שמרביץ. אפילו לא זה שמעודד את ההוא להרביץ. אני ממש מאחוריהם. מסתתר כמו פחדן מאחורי פינת הבניין. הייתי רוצה לעזור... אבל אין שום דבר שאני יכול לעשות.

אחרי כמה רגעים קשים עזרתי מספיק אומץ והלכתי משם. לא רצתי. זו תהיה טעות. הלכתי לאט ובשקט הביתה. כאילו שאני סתם עוד אחד שהולך ברחוב.

כן, ממש.

"היי לוק!" קרא מישהו.

הסתובבתי לאחור ונבהלתי לרגע. הם ראו אותי? לא, זה רק בן. "חשבתי שאסור לך להיראות איתי." המשכתי ללכת והוא הצטרף אליי. "נכון. רק רציתי לדעת אם השמועות נכונות," הוא עצר פתאום. היינו שני מטרים מהפנייה לבית שלי.

"אתה באמת הולך ללמוד בבית ספר ציבורי?!" שאל במין גיחוך וחייך חיוך דבילי שאומר אתה-לא-באמת-תעשה-את-זה.

"כן. אני הולך." המשכתי ללכת והוא עצר אותי שוב. "מה תעשה כשהם יגלו מי אתה באמת?" שאל בן.

"אתה מתכוון לאימא שלי?"

לקחתי נשימה עמוקה. הוא רק מנסה להכשיל אותי. אני יודע מה אני צריך לעשות, והוא לא הולך לשנות את דעתי.

הסתכלתי אל מעבר לראשו. הם באים. "החברים שלך מחפשים אותך," אמרתי והלכתי משם.

"אף אחד לא צריך לדעת." מלמלתי ופתחתי את הדלת.

~~~

אני ממש אוהבת את הספר הספציפי הזה, יותר מהרבה אחרים

ודווקא זה ספר בלי פנטזיה/מד"ב...

 

בינתיים רוב מה שכתבתי זה פנטזיה, רק סדרה אחת עוסקת גם פנטזיה וגם מד"ב $:


12) האם יש מחבר שאת שואפת להיות כמוהו?

 

 

אואן קולפר אולי או כמו ריק ריירדן, שהספרים שלי יצליחו ויעשו עליהם סרטים ^^

והכי חשוב: שיתרגמו אותם לאנגלית [ועוד שפות זה גם בסדר XD]


13) צטטי חלק שאת אוהבת מקטע שכתבת:



טוב עכשיו זה משהו מספר פנטזיה ^^

 

~~~

צעקות מאחת הספינות הגדולות. קמרון חייכה. זה היה הדוד שלה.

"סני!" קראה בשמחה וחיבקה אותו. הוא היה הדוד האמיתי שלה, מקרבת דם. כיוון שהייתה מאומצת הרגישה שהוא בן האדם הכי קרוב אליה. וזה לא שסבלה אצל הוריה המאמצים, ממש לא.

ובכל זאת, אף אחד לא מכיר אותי באמת... חשבה בינה לבין עצמה.

לא היו הרבה אנשים על הספינה. כנראה עוד לא הגיעו. ולפי עמדת התשלום שסנארד הקים, היא ידעה שהוא מצפה להרבה נוסעים. קמרון התיישבה על ספסל העץ והורידה את תיק הצד. היא הוציאה ממנו ספר ישן עם כריכה קשה ועט כחול.

זה היה הסוד שלה. מזל שיש כספת בבטן הספינה.

~~~

 



 

חלק שני..

 

 

לא הרגשתי טוב, ועדיין לא, כבר מלא זמן

לא רוצה להסביר ולא רוצה לדבר על זה.

 

חברה אחת שלחה לי הודעה בסקייפ: "או! סוף סוף את מראה סימני חיים"

ואחר כך התנצלתי [היה לה יומולדת וכול מה שכתבתי לה זה מזל טוב, אפילו לא ברכה בפוטושופ ובאמת שמגיע לה מעל ומעבר /:]

ואז היא אמרה: "לא משנה, העיקר שאת חיה (:"

זה פשוט מדהים שאני נוטשת אנשים ביומולדת שלהם וכותבת להם משפטים מטרידים כול הזמן [כתבתי לה שזה הגיל שבו בעיקר נאנסים ~.~ איזה מוח מעוות וחוסר טקט צריך בשביל להגיד את זה למישהו ליומולדת?!] ואז עוד אכפת להם שאני חיה D:

ד"א היא לא היחידה שעשתה ככה, יש עוד...

יש גם את mokingjay freedom המקסימה שנטשתי ביומולדת אבל היא הבינה ואני לא יכולה להודות להן מספיק ♥

 

אבל בואו נגיע למישהי אחרת

היא שלחה לי בכול דרך אפשרית הודעות כמו: "יא מסננת." "את מסננת אותי." "אמלה יא מסננת."

וכול הזמן $:

אבל אחרי שהסברתי שלא עניתי כמעט לאף אחד היא שלחה לי הודעה עם משהו כמו, לא זוכרת בדיוק ולא רוצה להתיק לפה אבל משהו כזה:

אויש מאמי שלי כפרה את בסדר? מה קרה? O:

 

T_T 

כאילו, באמת?!

נ.ב. אני מה-זה מקווה שהיא לא קוראת את זה X:

נכתב על ידי , 8/8/2012 20:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Gray Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Gray Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)