לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Me, and My Crazy Mind


כולנו משוגעים. אני בין היחידים שמודים בזה P:

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

תשובות לשאלון השבועי


זוכרת את היום הראשון שלך בכיתה א’? האם הוא היה משמח או טראומטי?
הממ לא ממש...
אבל את כיתה ב' אני לא אשכח... זה היה טראומטי, וזה טראומטי עוד היום.

האם היום הראשון היה דומה לאלו שבאו אחריו?
אני לא ממש זוכרת את כיתה א', בואו נגיד את זה ככה.
אבל הימים של כיתה א' בטח לא היו כמו אלה של כיתה ב' $:
[מי שרוצה לדעת על הטראומה שלי מכיתה ב' מוזמן לעיין בפוסט הקודם, ויש אזכורים גם בפוסטים קודמים-קודמים]

האם הימים הראשונים ללימודים עכשיו דומים ליום הראשון ההוא?
ממש לא.
לא.


מה היית עושה אם החופש לא היה נגמר?
ישנה D: יאיייי
וכותבת
ודואגת אם יש לי סרטן העור או כול סוג של סרטן... אסור לי לדבר על זה! אבל אני ממש מודאגת $:

מה הדבר אליו את הכי מתגעגעת בבית הספר? מה הדבר שהכי לא?
שום דבר.
לימודים זה פיכס.
בית ספר זה פיכס.
תנו לישון!

תבחרי מישהו, לא משנה אם הוא בגיל המתאים או לא, שהיית רוצה שיהיה בכיתה שלך.
כול החברות האינטרנטיות שלי D:
וגם החברה הכי טובה שלי ע' שהייתה איתי בכיתה א' [בלבד] ואנחנו עדיין שומרות על קשר
ואולי גם עוד כמה זרים, אבל לפחות אני לא אהיה לבד...

איזה מורה היית רוצה לפגוש השנה?
לאאאא רוצה
מורים אלקטרונים! שרובוטים ילמדו אותי 3:

מה תבטיחי לעצמך עם פתיחת השנה?
הבטחתי שאני אשתדל מאוד להתחבר עם אנשים
בינתיים אני מנסה
הכי טוב שאני יכולה

באמת

נכתב על ידי , 28/8/2012 17:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Gray Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Gray Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)