לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Me, and My Crazy Mind


כולנו משוגעים. אני בין היחידים שמודים בזה P:

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

תשובות לשאלון השבועי


אם היו מצלמים סרט על חייך - מי הייתה משחקת בתפקיד את?
ממממ.
כנראה שאף אחד לא היה מצליח למצוא מישהי שתתאים, הרי איפה תמצאו מישהי מדוכאת שבטוחה שיש לה אוטיזם ברמה נמוכה [אבל קיים] ומאמינה בבלתי אפשרי ובלא הגיוני?
שתעשה את זה משכנע!
אין.
אז, רק אני :P


אם היו כותבים עלייך ספר - מי הייתה הסופר/ת שהיית בוחרת שתכתוב אותך הכי מעניין?
אני D:
אני סופרת לעתיד D: [מממ אם זה יעבוד]

אבל אם חייבים לבחוק מישהו אחר, אז לא יודעת... אולי אואן קולפר, הרי יש לי אובססיה לספרי ארטמיס פאול שלו *~*

אם היו עושים סדרת טלוויזיה והיית משתתפת בה - איפה היא הייתה מתרחשת?
רק באנגלית, לא מוכנה בעברית.
בעברית זה נשמע מוזר כזה... לא יודעת אני לא אוהבת
אז כיוון שאני לא יודעת יותר מדי שפות [כולה אחת ושלושת רבעי XDDD] אז אני אבחר בכול מקום שדוברים בו אנגלית ^^
עדיפות לבריטניה X:
לא משנה איפה בבריטניה.... גם אירלנד וסקוטלנד זה טוב ^^
ארצות קלטיות שליטה XD

אם היו קוראים למנת אוכל על שמך - איזה מין אוכל זה היה?
משהו מבצק. שאין בו ירקות. משהו משמין.
הרי זה בייסיקלי [ברחה לי המילה >.>] מה שאני אוכלת

אם היו כותבים שיר לכבודך - מה המילים שהיה חובה להכליל בשיר?
בשר זה רצח [אני תמיד אומרת את זה XD]
אמונה
אלים
אגדות
ספר [או בשורש הזה]
חייזרים
מיוחדת
גאון

טוב נו בואו נפסיק כאן לפני זה יעלה לי לראש XD

אם היית זוכה בפרס על מפעל חיים במי היית בוחרת לעצב את הבגד לשטיח האדום?
יאיייייייייייייייייייי מפעל החיים שלי סוף סוף זכה להערכה D:

הממ סינה ממשחקי הרעב XD
אבל אם לא [חבל /:] אז אבריל לאבין P: יש לה את אבי דאון ודווקא אהבתי דברים משם ^^
רק שיהיה הולם, אה?

אם היית אחראית למציאת נוסחא מדעית - באיזה מהמדעים היא הייתה?
חחחחחח אם *אני* הייתי אחראית לזה, היא כנראה שגויה XD


אם היו מציעים לקרוא לכבודך אירוע ספורט - באיזה אירוע היית בוחרת?
אוו ^^
הייתי בוחרת בחץ וקשת D:
זה מאגניב. עם א'.

אם היית כתבת - איזה תחום היית מסקרת?
הממ לא נראה לי שכתבת...
אולי מבקרת :P

אם ענית על כל השאלות - האם קיבלת כאב ראש מהשאלון?
לאאא זה אחלה שאלון! יותר טוב מזה על הנעליים (:

נכתב על ידי , 21/9/2012 16:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Gray Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Gray Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)