לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Me, and My Crazy Mind


כולנו משוגעים. אני בין היחידים שמודים בזה P:

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

בנוגע לדת וכו'...


אני נולדתי יהודיה.

לא שאלו אותי אם אני רוצה, אם אני מאמינה, אם אני חושבת ככה.

ככה נולדתי.

אז באופן רשמי, אני יהודיה.

 

אני מאמינה בפוליתאיזם.

אני חושבת שזה פשוט יותר מדי לאל אחד, לא משנה אם הוא כול יכול ועוצמתי, זה פשוט יותר מדי. הוא צריך לתחזק את העולם ואחרי זה עוד מצפים ממנו למלא בקשות ומשאלות ותחינות. לא נראה לי שהוא מסוגל לכול זה, אתם מצפים ממנו ליותר מדי.

ועזבו את זה שאני מדברת עם GOD במחשבות שלי, אני תמיד כשאני אומרת תודה חושבת את זה ליחיד א לרבים כי אני לא יודעת כמה יש. אני פשוט מדברת עם GOD, ישות נסתרת שאין לי מושג מי ומה נמצאים מאחוריה.

 

אם תחשבו על זה, הרבה מאוד עמים האמינו בפוליתאיזם. העמים הנורדים, המצרים, היוונים, הכנענים ועוד הרבה. אני חושבת שדברים שהופיעו בכמה מקומות די רחוקים זה מזה נכונים, זה רק מוכיח. הרי תקשורת לקחה המון זמן בימים ההם, ובחלק מעמים - מעבר לים - בכלל לא הייתה אפשרית. נכון שחלק מהמיתולוגיות בתקופות שונות בכלל, אבל זה רק כי האלים התחלפו, כמו שמנהיגים בני אדם מתחלפים. וגם לא כול האלים יכלו להימצא באותם מקומות, ולפעמים פשוט נקראו בשמות אחרים.

 

בואו אני אסביר לכם בפשטות עם המיתולוגיה היוונית, שאני די מתמצאת בה.

יש את זאוס, אבי האלים והמנהיג שלהם. הוא היה "האל הראשי" במיתולוגיה היוונית.

אני חושבת שמה שעשו המונותאיסטים היה, לקחת את "האל הראשי" ולהתעלם מכול שאר האלים. הם הפכו אותו לאל היחיד הכול יכול. למרות שהיו עוד אלים. 

 

על כן גם הדתות האלה נכונות וגם האלה.

כולן מתבססות על ישויות חזקות מהאדם ששולטות בכדור הארץ ובכול הקיים בו, אלי האדמה, אלי הגשם, אלי המתים... יש אלים כמעט לכול דבר טבעי, ואפילו לכמה דברים מלאכותיים.

אני חושבת שיש סיכוי טוב שהם היו באמת חייזרים, או אסטרונאוטים קדמונים, שביקרו בכדור הארץ ובחרו [או מחוסר ברירה] להישאר. הצאצאים שלהם, הם האלים. יש מצב.

 

לא יודעת מה איתכם, אבל התיאוריה הזאת, כול מה שכתבתי עד עכשיו בפוסט נראית לי *ממש, אבל ממש* הגיונית.

 

אני אולי יהודיה באופן רשמי.

אבל אני מאמינה שה' הוא לא היחיד.

 

בנוגע למדע, שאומרים שהוא סותר את הדת.

פחחחח זה כזה לא נכון! אז כן, יש כמה סיפורים ממש מופרחים, אבל אם היו מספרים אותם בצורה המקורית שלהם, כמו שקרו לפני אלפי שנים, הייתם רואים שהם הרבה יותר הגיוניים מהעיוותים שנוצרו מהם.

היקום.

הוא לא נברא על ידי ישות.

הוא נברא מעצמו, חלקיקים וכאלה.

אחר כך נוצרו ישויות.

והישויות האלה אולי יכולות לעשות דברים ממש ענקיים, אבל היי, מה יש לכם להתפלא ממישהו שברא יער ואדמה ומים ואש יותר מלהתפלא ממישהו שברא מכונית??

אם הייתם בונים מכונית לפני אלפי שנים, תאמינו לי שהיו מחשיבים אתכם לאלים שם. 

אני לא אומרת שאתם צריכים להאמין בחייזרים, רק אומרת שאם אתם כבר מאמינים בה' אז למה לא בהם? למה זה הגיוני וזה לא?

 

חוץ מזה, אולי בכלל זה רק אנחנו, אולי אין שום דבר. לכו תדעו, אולי אנחנו סתם ברשות עצמנו. קיום חסר משמעות שכזה.

למרות שאני מאמינה באפשרות הראשונה.

פוליתאיזם.

 

*בבקשה בלי תגובות של את יהודיה ותאמיני ביהדות וכופרת ומדינה וה' אחד ויחיד ובלה-בלה-בלה, תודה מראש*

נכתב על ידי , 27/9/2012 23:29  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Gray Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Gray Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)