לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Me, and My Crazy Mind


כולנו משוגעים. אני בין היחידים שמודים בזה P:

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

תשובות לשאלון השבועי


מה החיה האהובה עלייך?
זאב. כי להגיד דרקון זה פשוט לא בסדר ~ הוא יצור תבוני (;

האם היית רוצה לגדל אותה בבית?
תלוי איפה אני גרה..

האם היו לך פעם חיות מחמד?
דגים נחשב? -,-

מה תרגישי אם תראי כלב גדול רץ אלייך ברחוב ומקשקש בזנב?
כנראה פחד... פעם פחדתי מכלבים כ"כ שכשהייתי הולכת לבד הייתה לי מין תפילה כזאת שהייתי ממלמלת לעצמי... משהו כזה: "הלוואי שלא יבוא אליי, בלוואי שלא ירדוף אחריי"


זה יגעיל אותך אם חתול רחוב יתחכך בך וילקק לך את היד?
אולי ~.~

מה את חושבת שחיות מעדיפות: להיות חופשיות אבל לדאוג לעצמן או שיש מי שדואג להן אבל הן חיות בבית או בכלוב?
תלוי כמה אויבים יש להן בטבע

אם העולם היה נחרב והיית צריכה לצוד חיות כדי לאכול ולשרוד, היית מסוגלת?
לאאאאאא! בשר זה רצח!!!
צמחונית P:
הייתי אוכלת אפר ><

לאיזו חיה את חושבת שהכי כיף?
שוב, זה לא מוסרי להגיד דרקון $:

אם היית יודעת שבגלגול הבא תהיי חיה אבל את יכולה לבחור איזו - מה היית בוחרת? למה?
שוב, זה לא מוסרי להגיד דרקון XD
כי הם תבוניים; הם יכולים לעוף; הם לא צריכים לסבול בני אדם.

נכתב על ידי , 7/7/2012 01:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוקיי, עכשיו זה ממש מלחיץ.


אני לא הטיפוס שרואה חדשות. בד"כ אני יושבת במחשב שלי וכותבת או משחקת במשחק מטומטם באייפוד [כי אז זה מפנה את המוח שלי לחשוב D;].

אבל כשאבא שלי יושב לבד מול הטלוויזיה הוא לפעמים מדבר איתי על מה שהוא רואה [המחשב שלי ממוקם בסלון בדיוק מול הטלוויזיה אז אני שומעת הכול

גם אם לא ממש רציתי]. אז לפני כמה ימים הוא אמר לי על הבחירה של האחים המוסלמים ל... נשיאות [?] מצריים. הוא אמר שהלך עלינו. ואבא שלי הוא

איש ממש חכם, באמת. בטריוויה? אין עליו. שנים שאנחנו אומרות [אני ואחותי] שהוא צריך להשתתף בתוכנית כזאת בטלוויזיה ולהביא לנו הרבה כסף [שלא

תבינו לא נכון אני לא ממש מעריכה כסף.. מצדי לגור עם האמיש, אבל אני בחיים לא אעשה את זה. כי... הם נוצרים אדוקים.].

אז anyway [שיט למה העברתי לאנגלית במקום קאפסלוק? ><] אם אבא שלי אומר שאנחנו במצב גרוע, אנחנו באמת במצב גרוע.

אז אמרתי לו: "אבא אנחנו חייבים לעבור! לארץ אחרת!" כבר שנים שזה מה שהוא עצמו אומר. אז אני תמיד אומרת: "נו אז למה לא עוברים??"

והוא... "תאמיני לי שאם אמא שלך הייתה בעיניין כבר מזמן לא היינו פה." והיא? היא לא תעבור. דמט. אז המשפחה שלנו נידונה להישאר במדינה המתפרקת

הזאת ><

אני הולכת לצאת מפה ברגע שאני יכולה. [כנראה זה יהיה אחרי הצבא... לא! אין מצב שאני הולכת לקרבי.] אני אעבור ל... כנראה מקום כלשהו באמריקה הצפונית אני עוד לא החלטתי אם USA או קנדה $: יש לי משפחה גם שם וגם שם :P אבל רובם בארץ כמובן.

ונראה לי אתמול או לפני כמה ימים [אין לי תחושת זמן XD] אמרו משהו על סוריה.... לא זוכרת מה אבל זה גם הדאיג אותי ואבא שלי אמר שעכשיו באמת

  הלך עלינו.

 

 

עכשיו זה ממש מלחיץ.

יש לנו את מצריים מצד אחד ואת סוריה מצד שני ואנחנו גם ככה מוקפים במדינות אויבות שלא ממש אוהבות אותנו...

אז אתם מבינים? אני עוברת לאמריקה. 

SEE U THERE?

 

נכתב על ידי , 6/7/2012 15:00  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



געגועים... לדרום


פעם גרתי בעיר הזאת. הייתי בת 5. אני עוד זוכרת את הדירה...

אני זוכרת איפה הייתה המעלית. 

אני זוכרת איך נראתה המרפסת ואיך אהבתי לשבת בה ולהסתכל על הרחוב.

אני זוכרת את המסדרון.

אני זוכרת את שולחן האוכל, בפרט את המנורה מעליו. אהבתי להסתכל על הצורות שהרכיבו אותה.

אני זוכרת את הסלון ואיך אני ואמא שלי ואחותי [שקטנה ממני בשנתיים] שרנו בו שירים של פסח.

אני זוכרת את הצהרון שהיה לי ואת רחבת הדשא עם גן השעשועים ליד... [עברתי שם לא מזמן וממש חייכתי, כמעט צחקתי. זכרתי אותו ענקי, ועכשיו הוא נראה כזה קטן [:]

 

ואז עברנו דירה. לבסיס צבאי. אמא מספרת שכשהייתי קטנה יותר גרנו בבסיס קרוב לשם אבל את זה אני לא זוכרת. הייתי בת 6 או 5 כשעברנו לשם, אני זוכרת שנסענו לשם אני אמא שלי ואחותי עם דוד שלנו, אח של אמא. 

אבא לא גר איתנו שם. [לא כי ההורים שלי פרודים, הם מאז ומתמיד היו ביחד פשוט לא הייתה לו עבודה בבסיס...]

בכול זאת אהבתי לגור שם. אני זוכרת שם כמעט הכול: את הביניינים, את הכביש, את החניות, את הגבעה שמול השקם, את השקם - איך אהבתי את השקם... את הירקות והמשאים שלהם עם בכתובת נ נח נחמ נחמן מאומן [חשבתי שככה קוראים לבעל המשאית XD ושהוא מאומן עם שרירים XD] אני זוכרת את הגן ואני זוכרת את כיתה א' וגם את הקייטנה, ואת הבלבול שהיה עם האוטובוסים

ושפעם לקחתי את אחותי מהגן למרות ששנה לפני זה היא הייתה בגן שצמוד לגן שלי...

ואני זוכרת את גן השעשועים, ואיך אהבתי את הסולם ההוא, לשבת עליו למעלה ^^

אני זוכרת שאני ואחותי תמיד התחלפנו במיטות ובסוף אני השתלטתי על המיטה הגבוהה כי לא היה לי נוח לישון על מיטה עקומה :P

ואני כ"כ זוכרת את התוכנית ההיא של התאומות אולסון המצויירות XD ואת התוכניות של קרטון נטוורק שאהבתי למרות שמילה לא הבנתי :]

 

כשעברנו שוב, ישר באתי לכיתה ב'. אני זוכרת שאמא שלי הפגישה אותי עם ילדה אחת, אפילו גבוהה יותר ממני היא הייתה, כדי שאני לא אהיה לבד בכיתה

אבל אני חושבת שזה הרס לי הכול. 

נכון שהיו לה כוונות טובות, אבל זה הרס לי הכול.

כשהגעתי לבית הספר, תמיד עקבתי אחריה. לא חשבתי אפילו על להכיר ולדבר עם אחרים... הייתי כ"כ ביישנית אז.

 

 

זה לא מה שרציתי לספר אבל תמיד טוב להוציא את המחשבות מהראש.

מה שרציתי להגיד זה, שאף אחד שאני מכירה לא יכול להבין. הם היו ביחד מאז הגן. הם אולי לא חברים כולם של כולם אבל הם מכירים כ"כ הרבה שנים...

הם היו בעיר הזאת כ"כ הרבה שהם מכירים אותה טוב.

אני לא מכירה אותם הרבה זמן.

אני לא מכירה את העיר הזאת כ"כ טוב.

אין לי הרבה זכרונות ממנה. יש לי הרבה זכרונות מהבסיס.

 

חשבתי לעצמי, שאולי אם הייתי נשארת שם הייתי הרבה יותר חברותית ומוצלחת ממי שאני היום. אבל אף אחד לא נשאר בבסיס צבאי יותר מ2-3 שנים. אף אחד. כול מי שהיה שם, כול מי שהכרתי, בטח עבר דירה כמוני. אולי שנה מאוחר יותר, אבל עבר דירה. כול מי שיש לו הורים בקבע עובר דירה. כול מי שיש לו הורים כמו אמא שלי בקבע עובר דירות הרבה.

אני זוכרת רק 2 מעברים, אבל עברתי דירה 5 פעמים.

חמש.

 

אני מתגעגעת לדרום. 

חברה שלי, היא הייתה איתי בכיתה א' וגם גרה איתי בבסיס, ממש הבית ממול. אני זוכרת את החוג של הבישול שאמא שלה עשתה [היא ממש מעולה בזה, אמא שלה ^^].

אז בקיצור, היא עברה דירה שנה אחריי, אבל עברה לבסיס אחר בדרום. אני? עברתי לעיר מסריחה במרכז.

מי כמוני יודע שאנשים בערים גדולות הרבה פחות נחמדים ומקבלים מאנשים שגרים במושבים [בסיס זה כמו מושב... רק שההורים של כולם עובדים בקבע בצבא (;]

 

אני רוצה לחזור לדרום.

שם היה לי טוב.

פה לא טוב לי.

נכתב על ידי , 4/7/2012 15:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,478
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Gray Wolf אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Gray Wolf ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)