לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג האולימפי-לונדון 2012


הבלוג האולימפי לונדון 2012 הוא השלישי בסדרה המלווה את המשחקים האולימפיים. כותבים מרחבי ישראבלוג מוזמנים לסקר על פי דרכם את המשחקים האולימפיים בבלוג הזה

כינוי: 

בן: 12





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

יום שישי באכסניה אחרת,מקווה זמנית


אני מארח את עצמי בבלוג האולימפי,חשבתי שכבר שכחתי את הסיסמה ואת שם המשתמש אבל פתאום נזכרתי,כתבתי פוסט נסיון והצלחתי להגיב אליו לכן אני משתמש באכסניה הזאת כדי לכתוב

                                                                                           

לא יודע איך קרתה התקלה הזאת בבלוג שלי ,השתמשתי במנגננונים של ישרא כדי לשנות לתגובות מאומתות ואחכ להחזיר לתגובות רגילות וזהו

שום דבר לא עובד כאן,אני לא יכול להגיב בשום צורה אצלי ובחלק מפוסטים של מינויים שלי וזה מטריד,מאוד מטריד

 

אני מקווה שמריאט תצליח בעזרת המתכנתים המצויינים של עמותת ישראבלוג להתגבר על התקלה ולהחזיר לי את יכולת הכתיבה והתגובה בבלוגי

 

בכוונה לא התייחסתי עד עתה לכל הסיפור של המרגל  לכאורה,נשמע סיפור דמיוני לגמרי

יש לי כמה הערות לעניין הזה,והן לא קשורות  לעובדות היותו אשם,לזה לאף אחד אין מספיק מידע

 

אני רוצה להעיר כמה הערות סביב העניין

 

בעידן הזה של היום,בעידן שבו ידיעות  חדשותיות עפות ברגע מקצה העולם לקצה השני בשניות,אי אפשר להשתמש בצנזורה

זהו גוף ארכאי,מיושן שלא מסוגל להגן על משהו שלא צריך להגן עליו כבר

הצנזורה יכולה כאמור למנוע מידיעה להתפרסם  באמצעי התקשורת המקומיים,אבל  אמצעי התקשורת  יכולים ורשאים לצטט ידיעות ממקורות זרים

והם גם עושים את זה בחדווה רבה  וזה לדעתי בסדר גמור

אף ידיעה מהסוג הזה לא צריכה להשאר בחושך,למעשה אף אדם אשם ככל שיהיה ,בוגד,רוצח ראש ממשלה לצורך העניין זכאי לכמה זכויות יסוד

ואי אפשר להעלים אותו בכלא לעד,יש כאן משהו לא תקין

 

יש את עניין מירי רגב וההצהרה המטומטמת שלה שחברי הכנסת שהעלו את השאילתות בנודע לבחור האוסטרלי עברו על החוק

אפשר לומר את התגובה שלי בכמה צורות:

 

הראשונה: טוב זאת מירי רגב ולהסתפק בזאת

 

השניה לתהות איך גוש טמטום כזה הגיעה להיות דוברת צהל והצנזורית הראשית פור קרייסט סייק? מה קורה שם בצבא? המכונה שמדדה IQ הייתה מושבתת לאורך שנות שרותה של רגב? כי אין לי הסבר לטמטום לבהמיות לכפיים

 

ודבר שלישי

 

שתקי כבר

 

במאמר מוסגר צריך לשבח את חברי הכנסת שהעלו את הנושא,במובנים רבים  הפכנו להיות מדינת עולם שלישי,לו זה היה תלוי בימין,בת המשפט העליון היה מתבטל,השופטים היו הולכים הבייתה ואת הכביסה המלוכלכלת היו צריכים לכבס בבית,בחושך,כשאף אחד לא רואה

למזלנו יש כמה חברי כנסת שהם יותר נאורים מהרוב ובזכותם וטוב שכך נשמרת כאן מידה של זכות הציבור לדעת

 

דבר נוסף שאני רוצה להעיר

שמעתי בתדהמה שראש הממשלה או מי מטעמו כינס את ועדת העורכים וביקש מהם לא לפרסם שום דבר על  החדשה שהסעירה אתכל העולם

 

לצעירים שאינם יודעים אומר

 

ועדת העורכים הייתה סוג של קבינט שבה היו חברים עורכי העיתונים הגדולים במדינה,מעריב ידיעות,הארץ דבר ושם בשם קדושת הבטחון של מדינת ישראל

ביקשו ראשי המדינה מעורכי העיתונים לעצור ידיעות על פעולות תגמול שהסתבכו לטבח בכפרים ירדנים,על פעולות לא חוקיות של ישראל  נגד הסורים

 ועוד כהנה וכהנה סיפורים שהופצו אחכ לעם כידיעות שאויבנו רוצים להשמידנו ואנחנו עושים הכל שזה לא יקרה

 

אז מילא בשנות החמישים והשישים היינו מדינה צעירה ,שמסביב ארצות ערביות שרוצות לזרוק אותנו לים ועל עורכי העיתונים לשתף פעולה,להסתיר את מקרה

"עסק הביש"  מפני הציבור,לא לספר על טבח כפר קסם

לא לספר על מצוקה במעברות,על תסיסה בשכונות העוני ועוד כהנה וכהנה

אני לא מצליח להבין וודאי לא להסכים לאי פרסום ידיעות על הפרשות האלה בזמן אמת,אבל הן קרו וצריך ללמוד מהם,לא להמשיך לנסות להסתיר מהציבור ודאי לא בעידן כזה שאין הרבה סיכוי שזה יצלח

 

חוץ מזה תפקידי העיתונים,אתרי האינטרנט,חדשות הרדיו והטלויזיה להביא מידע,אי אפשר לכנס את ועדת העורכים ולכלול בה הCNN או NBC

 או אתרי חדשות אינטרנט מהעולם

 

הם לא כפופים לממשלתנו ,חזקה ככל שתיהיה  וזה מגוחך לבקש מאתר החדשות של וואלה לצורך העניין ,לא לספר סיפור שאותו הם יצטטו חופשי  רגע אחרי שועדת העורכים תתכנס את חדשות העולם מכל הרשתות,אז מה  עשינו כאן,זה מגכיח את הממשלה ואת עורכי העיתונים

 

ודבר אחרון בקשר לסיפור הלא נגמר הזה

יש לי תחושת אי נוחות שמספרים לי שהאיש התאבד בתא השמור ביותר במדינה,זה הכל

 

 

בלי קשר

 

הלך לעולמו שחקן כדורסל נפלא,אומרים גם אדם משובח,ג'ים בורטרייט

ג'ים בורטרייט היה חלק מהחמישיה המיתולוגית של מכבי  שלקחה את גביע אירופה  ב1977

ג'ים בורטרייט לא היה ציוני  כמו טל ברודי  ,לא ישראלי כמו מיקי ברקוביץ ומוטי ארואסטי והיו כאלה שהתריסו שמכבי היא לא קבוצה ישראלית בגלל שבהרכב בעת ההיא,שיחקו לו סילבר,ג'ים בורטרייט ואולסי פרי

 

אני לא אוהד מכבי,אף פעם לא הייתי ואני לא מניח שאהיה,אבל ב1977 כשהקבוצה  שיחקה  עם השחקנים האלה והתקדמה בשלבים היא הייתה באמת הקבוצה של המדינה והיא גם ממש לא מה שהיא היום : מכונה שמיצרת נצחונות וגביעים בלי הרבה נשמה

 

ב1977 הייתה לה נשמה,חמש נשמות למעשה ואחת מהגדולות שבהן היתה שייכת לג'ים בוטרייט

בגמר שיחקה מכבי נגד מובילג'ירג'י וארזה,אתם צריכים להאמין לי כשאני אומר לכם שלא הסתכלתי בגוגל ולא קראתי את ההיסטוריה של המשחק הזה כי אני זוכר אותו

בעיקר את הקליעות של בוטרייט שכבר חשבנו שמכבי הולכת שוב להפסיד

בוטרייט היה שם ובקור רוח מדהים הוא קלע וקלע וקלע והביא את מכבי לנצחון,זה היה בפרוש הוא וגם לו סילבר

 

אני לא זוכר כמה נגמר המשחק אבל אני זוכר  איזה מאושר היה בוטרייט,אחכ ב81 מכבי שוב לקחה את אליפות אירופה,אני לא זוכר נגד מי היא שיחקה וכמה נגמר המשחק,אני רק זוכר שהייתה פריצת קהל למגרש ולא היה טקס וג'ים בוטרייט שהיה הקפטן לא קיבל את הגביע

 

אחכ הפסקתי לסמפט את מכבי וג'ימבו פרש מכדורסל

 

יהיה זכרו ברוך

 

היום בתפריט ארוחת השבת

 

אני אנסה לעשות את המתכון של גם אמא בשינויים קלים (המתכון ואופן העשיה נמצא בפוסט על האוכל בתגובות,אני אביא מתכון ואופן עשיה אחרי שאעשה)

 

אעשה לחמניות קטנות ממולאות בבשר טחון

קניתי אתמול בחצי חינם,זיתים מרוקאים חריפים,טחינה ירוקה ,כבד קצוץ  קובה בורגול ועלי גפן וכל הדברים האלה יעלו על שולחן השבת +מתכון שמצאתי לתפוחי אדמה בתנור ,מתכון אחולשקשוקה

 

אני סיימתי,תחזיקו אצבעות לקטמון מול כפר יונה,הייתי נוסע למשחק אבל  זה בירושלים והדלק התייקר,נשמור את הביקור בטדי למשחק נגד קבוצה מענינת יותר

 

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי , 15/2/2013 08:07  
הקטע משוייך לנושא החם: צו איסור פרסום והאינטרנט
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



123 bxhui


אני מנסה לראות אם אצליח להגיב לעצמי בבלוג האולימפי שפתאום נזכרתי בשם המשתמש והסיסמה
נכתב על ידי , 15/2/2013 08:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: בלוגים קצרי מועד
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק ספורטאי כורסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ספורטאי כורסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)